Οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν το Σάββατο το βράδυ στο Μετρό της Θεσσαλονίκης δύο εβδομάδες μετά τα εγκαίνια του ήταν τραγικές και επικίνδυνες.
Λίγες μέρες μετά μετά τις «κορδέλες» του Μητσοτάκη ένα γενικό «μπλακ άουτ» ακινητοποίησε όλους τους συρμού στο δίκτυο. Αυτή ήταν όμως μόνο η αρχή. Οτι ακολούθησε προκαλεί τρόμο και θέτει σοβαρά ερωτηματικά. Βέβαια σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη, όλα κύλησαν …καλά και «τηρήθηκε πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας».
Ωστόσο τα γεγονότα και οι εικόνες φανερώνουν τα εξής:
Άνθρωποι περπάτησαν κάτω από τη γη σε ένα στενό διάδρομο 70 – 80 εκατοστών με χαμηλό φωτισμό για εκατοντάδες μέτρα και στην συνέχεια κλήθηκαν να βγουν από τη σήραγγα από μια καταπακτή (!!!) που υπάρχει πλησίον των σταθμών.
Προχωρήστε προς το φως
— Káko Siminiskou (@Kako_Siminiskou) December 15, 2024
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/FyMZOClBL1
Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται εργαζόμενος του Μετρό να ανοίγει τις πόρτες και να καλεί τους επιβάτες να κατέβουν στο διάδρομο που υπάρχει. Στη συνέχεια βλέπουμε τους επιβάτες να διασχίζουν τη σήραγγα από το περβάζι και τελικά να εξέρχονται από το Μετρό από την καταπακτή που υπάρχει πλησίον των σταθμών!
@despina_pinao #metrothessalonikis #voitheia #thessaloniki #viral
♬ πρωτότυπος ήχος – despina_pinao
Οι επιβάτες του συρμού που χάλασε, όπως αναφέραν σε τοπικά μέσα πριν βγουν από την καταπακτή έμειναν μέσα στον συρμό που χάλασε για τουλάχιστον 15 λεπτά με κλειστά παράθυρα και κλειστές πόρτες.
Κι ενώ σε εξέλιξη ήταν όλες αυτές οι πρωτόγνωρες καταστάσεις στους σταθμούς υπήρχε κοσμοσυρροή ενώ οι καθυστερήσεις συσσώρευσαν περισσότερους επιβάτες στις αποβάθρες.

Να σημειωθεί ότι οι βλάβες είναι διαρκείς στη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τρεις, τουλάχιστον, ακινητοποιήσεις συρμών εν ώρα λειτουργίας και ένα Μπλακ Άουτ που κράτησε τουλάχιστον 2.30 ώρες, ήδη από τις πρώτες δυο εβδομάδες, όπως αναφέρει ο Γιάννης Α. Μυλόπουλος, Καθηγητής Πολυτεχνικής Σχολής, πρώην Πρύτανης ΑΠΘ.
Να σημειωθεί επίσης ότι διαρκείς είναι οι βλάβες και στις κυλιόμενες σκάλες και στα ασανσέρ, σε όλους τους σταθμούς από την πρώτη, ακόμη, ημέρα που το Μετρό παραδόθηκε σε λειτουργία.
Βλάβες έχουν καταγραφεί και στα αυτόματα εκδοτήρια των εισιτηρίων, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται διαρκώς εκτός λειτουργίας από την πρώτη στιγμή.