Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Σχολεία Αθήνας: Παραδοχή για 1.100 κενά σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και 283 σε γενικής αγωγής!

Αυτή τη στιγμή τα κενά σε όλη την Α' Αθήνας σε εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής είναι 283 και σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής 1.100, από τα οποία τα 790 αφορούν την παράλληλη στήριξη

«Αυτή τη στιγμή τα κενά σε όλη την Α’ Αθήνας σε εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής είναι 283 και σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής (ειδικά σχολεία & παράλληλη στήριξη) 1.100, από τα οποία τα 790 αφορούν την παράλληλη στήριξη! Επιπλέον στα τμήματα υποδοχής, δεν έχει τοποθετηθεί ούτε ένας εκπαιδευτικός με τα κενά να είναι 100!».

Αυτή ήταν η αποκαλυπτική και ενδεικτική της κατάστασης απάντηση της προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας στην διαμαρτυρία που πραγματοποίησε η Ένωση Γονέων 4ης Δημοτικής Κοινότητας για το σοβαρό ζήτημα των κενών που έχουν προκύψει με το άνοιγμα των σχολείων σε εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης

Μάλιστα, σύμφωνα με την Ένωση Γονέων το υπουργείο Παιδείας έστειλε μόνο 440 εκπαιδευτικούς για την παράλληλη στήριξη.

Όπως τονίζει η Ένωση στην ανακοίνωσή της «για άλλη μια φορά γίναμε μάρτυρες του παιχνιδιού της μετάθεσης ευθυνών μεταξύ υπουργείου – πρωτοβάθμιας – ΚΕΔΑΣΥ. Δια στόματος της προϊσταμένης ακούσαμε το πασιφανές, πως πρόκειται για πολιτικές ευθύνες και πως η κεντρική πολιτική γραμμή είναι να τείνει προς κατάργηση η παράλληλη στήριξη!

Εν ολίγοις, καλείται ο κάθε γονιός, σε ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα, να βρει λύση μόνος του, καταφεύγοντας να βάλει το χέρι ακόμα πιο βαθιά στη τσέπη προκειμένου το παιδί του να έχει την αναγκαία και απαραίτητη παράλληλη στήριξη, όταν μάλιστα οι περισσότεροι γονείς δεν έχουν αυτή την δυνατότητα. Η άλλη επιλογή είναι τα παιδιά αυτά να αποκλειστούν από την εκπαιδευτική διαδικασία».

Και ξεκαθαρίζει ότι «οι ευθύνες του υπουργείου είναι τεράστιες. Για προσλήψεις φυσικά ούτε λόγος… άγνωστο πότε. Δεν πήραμε καμία δέσμευση. Δεν περιμέναμε κάτι άλλο, την κατάσταση τη ζούμε καθημερινά. Άλλωστε σε πρόσφατη συνέντευξη της υφυπουργού Παιδείας Δόμνας Μιχαηλίδου ακούσαμε πως “…Αυτό που γινόταν κάποιες φορές παλαιότερα είναι ότι ένα τμήμα μπορεί να είχε δύο παιδιά ή τρία παιδιά με ανάγκη για παράλληλη στήριξη και να υπήρχαν δύο ή τρεις εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής μαζί με τον δάσκαλο. Αυτό δεν είναι σωστό ούτε για την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά ούτε για το παιδί…”. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Θεωρούμε την παράλληλη στήριξη ως ένα ουσιαστικό μέτρο προκειμένου αυτά τα παιδιά να βοηθηθούν στην ομαλή ένταξη τους στο σχολικό πλαίσιο και όχι να αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Απαιτούμε:

• Να μην αντιμετωπίζεται η παράλληλη στήριξη ως κόστος.

• Να δοθούν όλα τα κενά στη δημοσιότητα, κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών με το απαραίτητο προσωπικό σε μία φάση. • Να προσληφθούν οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας για κάθε παιδί με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στις διαγνώσεις των αρμόδιων επιστημονικών φορέων (ΚΕΔΑΣΥ).

Καλούμε τα ΔΣ των συλλόγων να συνεδριάσουν και να αναδείξουν αυτά και άλλα ζητήματα που απασχολούν τους γονείς, μέσα από συλλογική συζήτηση και μαζικές γενικές συνελεύσεις.

Το επόμενο διάστημα το ΔΣ της Ένωσης της 4ης ΔΚ θα ενημερώσει για τις επόμενες κινήσεις του και θα καλέσει τα ΔΣ των συλλόγων σε συζήτηση για τον παραπέρα σχεδιασμό των από κοινού κινήσεών μας».

Από 902.gr

Σχετικά θέματα

Απόψεις