Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Ο θάνατος εργαζόμενου στο αεροδρόμιο Αθηνών αποκαλύπτει τι κρύβεται πίσω από την κερδοφορία των εταιρειών του κλάδου»

«Ο θάνατος εργαζόμενου στο αεροδρόμιο Αθηνών αποκαλύπτει με τον πιο τραγικό τρόπο τι κρύβεται πίσω από την κερδοφορία των εταιρειών..

«Ο θάνατος εργαζόμενου στο αεροδρόμιο Αθηνών αποκαλύπτει με τον πιο τραγικό τρόπο τι κρύβεται πίσω από την κερδοφορία των εταιρειών του κλάδου και των νέων επενδύσεων που κάνουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες. Κρύβεται η εντατικοποίηση της εργασίας, τα κομμένα ρεπό, οι κόντρα βάρδιες, η ελλιπή στελέχωση των πόστων, τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας», αναφέρει η ΚΟ Αεροδρομίου της ΤΟ Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή της για τον τραγικό θάνατο εργαζόμενου από ανακοπή, κατά τη διάρκεια της εργασίας του κάτω από αεροσκάφος.

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο θρηνούν έναν συνάδελφό τους που έχασε τη ζωή του με τραγικό τρόπο από ανακοπή κατά τη διάρκεια της εργασίας του κάτω από αεροσκάφος.

Αυτό το γεγονός αποκαλύπτει με τον πιο τραγικό τρόπο τι κρύβεται πίσω από την κερδοφορία των εταιρειών του κλάδου και των νέων επενδύσεων που κάνουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες. Κρύβεται η εντατικοποίηση της εργασίας, τα κομμένα ρεπό, οι κόντρα βάρδιες, η ελλιπή στελέχωση των πόστων, τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας.

Οι εργάτες της πίστας όπως ο συνάδελφος που πέθανε μέσα στην πίστα δουλεύουν χωρίς σταματημό πηγαίνοντας από αεροσκάφος σε αεροσκάφος φορτώνοντας πάνω από 10 τόννους αποσκευών στη βάρδιά τους που συνήθως ξεπερνά το 8ωρο φτάνοντας μέχρι και τις 11 και 12 ώρες. Όλα αυτά σε συνθήκες καύσωνα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Όπως είναι φυσιολογικό η καταπόνηση είναι τεράστια και φτάνει τα όρια της εξάντλησης επιβαρύνοντας την υγεία των εργαζομένων ανεπανόρθωτα και δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα υγείας.

0 συνάδελφος που έχασε τη ζωή του πρόσφατα είχε νοσήσει από κορονοϊό, βίωνε όπως όλοι αυτές τις εργασιακές συνθήκες. Εκτός των άλλων όταν έπαθε την ανακοπή ήταν μόνος του σε πόστο που χρειάζεται να είναι 2 εργάτες. Αυτό το φαινόμενο μάλιστα είναι κάτι το οποίο αποτελεί κανόνα και όχι εξαίρεση.

Για αυτήν την κατάσταση υπόλογες είναι τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις που έχουν στηρίξει τη μετατροπή του αεροδρομίου σε εργασιακό κάτεργο την ίδια ώρα που μπουκώνουν με κρατικές επιδοτήσεις τους μεγαλοεπιχειρηματίες του κλάδου και πανηγυρίζουν για τις επενδύσεις στο αεροδρόμιο. Αυτά είναι που δίνουν αέρα στα πανιά της μεγαλοεργοδοσίας να ξεσαλώνει σε βάρος των εργαζομένων θυσιάζοντας μέχρι και την ίδια τους τη ζωή.

Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε. Χρειάζεται να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας για μια ζωή ανθρώπινη με δικαιώματα».

Απόψεις