10 διπλές προσκλήσεις – «Τι να θυμηθώ» – Αφιέρωμα στον Απόστολο Καλδάρα

Κυριακή 11 Ιούνη. Ο Ημεροδρόμος εξασφάλισε 10 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση

ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ Πολιτισμός • 7 Ιουνίου 2017

Αναβάλλεται το αφιέρωμα στον Απόστολο Καλδάρα με τίτλο «Τι να θυμηθώ» (Γρηγόρης Βασίλας – συγκρότημα «Πυρήνας») στο Θέατρο Πέτρας, λόγω των καιρικών συνθηκών. Το αφιέρωμα ήταν προγραμματισμένο για την Κυριακή 11 Ιουνίου 2017.

Οι νικητές των 10 δωρεάν διπλών προσκλήσεων από την κλήρωση του «Ημεροδρόμου» θα ενημερωθούν και μέσω μέιλ. Σημειώνουμε και από εδώ πως οι προσκλήσεις τους ισχύουν για τη νέα ημερομηνία του αφιερώματος, η οποία θα ανακοινωθεί σύντομα.

***

Ο δεξιοτέχνης του μπουζουκιού και δημιουργός, Γρηγόρης Βασίλας, και το συγκρότημα «Πυρήνας», παρουσιάζουν ένα αφιέρωμα στον Απόστολο Καλδάρα με τίτλο

«Τι να θυμηθώ»

στο Θέατρο Πέτρας,
την Κυριακή 11 Ιούνη, στις 9 το βράδυ

Τραγουδούν η Σταυρούλα Μανωλοπούλου και ο Θοδωρής Μέρμηγκας

Διαβάζει ο Νίκος Χατζηνικολάου

Παρουσιάζει ο Πάρης Μήτσου

Οργάνωση «ΔΙΚΤΥΟ» ΠΜ Μ. ΕΠΕdiktiopm@otenet.gr

 

Τιμή Εισιτηρίου: 10 ευρώ / Προπώληση 8 ευρώ

Δημαρχείο Πετρούπολης (πρωί) – θερινός κινηματογράφος (απόγευμα)
Δίκτυο (Φιλολάου 188Α) – Music Corner (Πανεπιστημίου 56, Αθήνα)

Συμμετοχή στην κλήρωση για τις 10 διπλές προσκλήσεις

Ο «Ημεροδρόμος» εξασφάλισε, ευγενική προσφορά των συντελεστών της μουσικής παράστασης, και θα κάνει κλήρωση για 10 δωρεάν διπλές προσκλήσεις, για το αφιέρωμα στον Απόστολο Καλδάρα, στο Θέατρο Πέτρας.

Ο τρόπος συμμετοχής στην κλήρωση είναι ο εξής:

Στέλνετε e-mail στο diagwnismoi.imerodromos@gmail.com , με το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ σας (και τη σημείωση «ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΣΙΛΑΣ – ΠΥΡΗΝΑΣ:  ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ», καθημερινά και μέχρι και το Σάββατο 10 Ιουνίου, στις 5 το απόγευμα.

Στους τυχερούς της κλήρωσης θα αποσταλεί e-mail – ενημέρωση, στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση, μια μέρα πριν τη θεατρική- μουσική παράσταση, το Σάββατο 10 Ιουνίου,  μέχρι νωρίς το βράδυ.  

Ετικέττες: , , ,

Διαφήμιση

tiniakos

Διαφήμιση

Τα σχόλια δεν είναι διαθέσιμα

Άποστολή άρθρου μέσο Email