Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Το ξέρατε; Οι ακτοπλόοι είναι «χομπίστες» και… φτωχοί! Ζητάνε «ζεστό» χρήμα με επιδοτήσεις

Προσέξτε τι λένε για τα «χρυσά» ακτοπλοϊκά εισιτήρια οι πλοιοκτήτες: Οι άνθρωποι εμφανίζονται προκλητικά και μας ισχυρίζονται ότι μας κάνουν..

Προσέξτε τι λένε για τα «χρυσά» ακτοπλοϊκά εισιτήρια οι πλοιοκτήτες: Οι άνθρωποι εμφανίζονται προκλητικά και μας ισχυρίζονται ότι μας κάνουν και χάρη που βάζουν τα καράβια τους και ζητάνε επιδοτήσεις (δηλαδή «ζεστό» χρήμα) για όλες τις γραμμές. Αυτά την ημέρα που υποτίθεται ότι η κυβέρνηση ξεκινά συσκέψεις με τους ακτοπλόους για το θέμα. Βέβαια, το έχει πει ήδη η Σ. Βούλτεψη:  Δεν μπορεί να παρέμβει η κυβέρνηση στις τιμές – Θα γίνουν… συστάσεις!

Και για να μην ξεχνάμε για ποια… φτωχά «πατριωτάκια» μας μιλάμε, για να θυμίσουμε πόσο τα προσέχουν οι κυβερνήσεις, διαβάστε εδώ:  Εφοπλιστικό πάρτι με «οικειοθελής» και μειωμένη φορολόγηση στα μερίσματα

 

Ιδού αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσε ο Γιώργος Στεφάνου, ιδιοκτήτης της GOLDEN STAR FERRIES, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8. Η συνέντευξη του δημοσιοποείται και ertnews.gr.

Πραγματικά, πιο κυνικά δεν γίνεται:

«Δεν υπάρχει μία ακτοπλοϊκή εταιρεία που δεν είναι χρεωμένη και η ακτοπλοΐα εκτελείται βασικά με ιδιωτικές πρωτοβουλίες λόγω κάποιων χόμπι» είπε.  Δεν μπορεί να έχει έσοδα μια ακτοπλοϊκή εταιρεία, υποστήριξε, λέγοντας: «Το κάνουμε από χόμπι προσωπικά εμείς», καθώς «είναι έτσι φτιαγμένο γενικά όλο το σύστημα, με τον ΦΠΑ και όλα τα έξοδα τα οποία έχει η ναυτιλιακή εταιρεία της ακτοπλοΐας ούτως ώστε να μην έχει κέρδη και δεν υπάρχει κέρδος από καμία».

Δεν είχε κανένα θέμα να ρίξει το θέμα της ακρίβειας των εισιτηρίων και στα σωματεία!  «Ακούγεται ότι υπάρχει μια δυσαρέσκεια γενικά από το επιβατικό κοινό σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών πλοίων, πλην όμως θα πρέπει να γνωρίζουν άπαντες ότι όταν σε υποχρεώνουν τα σωματεία, τα ναυτεργατικά και το κράτος γενικότερα να έχεις 52 άτομα πλήρωμα, τη στιγμή που στην Ευρώπη χρησιμοποιούν 22 άτομα πλήρωμα, δηλαδή ακριβώς το μισό και κάθε χρόνο ζητάνε αυξήσεις στα πολύ καλά μισθολόγια των ναυτικών της ακτοπλοΐας, δεν μας υποχρεώνει λοιπόν το κράτος να ανεβάσουμε τις τιμές στα εισιτήρια για να μπορέσουμε να καλύψουμε τους μισθούς;».

Και δεν τελείωσε εκεί ο Γ. Στεφάνου: Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν έχουν αποκλιμακωθεί οι τιμές στα εισιτήρια αντίστοιχα με την πτώση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου, σε ποσοστό δηλαδή περίπου 40%, ισχυρίστηκε:  Πέρσι ανέβηκαν οι τιμές στα εισιτήρια κατά το ήμισυ από ό,τι έπρεπε σε σχέση με τις τιμές του πετρελαίου που ίσχυαν και ότι θα έπρεπε να ήταν διπλάσιες. Έπεσε η τιμή του πετρελαίου φέτος, σύμφωνα με όσα δήλωσε, και σήμερα είναι ισοδύναμες οι πραγματικές τιμές των εισιτηρίων σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου!

Και τι πρότεινε; Μα επιδοτήσεις παντού (δηλαδή «ζεστό» χρήμα). «Θα ήμασταν, λοιπόν, ευχαριστημένοι εμείς προσωπικά και γενικά πιστεύω κάθε εταιρεία, όταν μπορέσει να καλύπτει τα έξοδά του το πλοίο, που είναι τεράστια. Πρέπει να απευθυνθούμε στο κράτος, ώστε να μπορεί να επιδοτεί όλες τις γραμμές για να έχουμε μειωμένα εισιτήρια. Να μηδενιστεί ο ΦΠΑ, να μην έχει ΦΠΑ ο επιβάτης να πληρώνει. Εφόσον λοιπόν πει το κράτος, ναι άμεσα εγώ καταργώ τον ΦΠΑ, θα πέσουν οι τιμές τόσο όσο είναι ο ΦΠΑ. Να επιδοτήσει τουλάχιστον κατά το ήμισυ, τα καύσιμα κάθε πλοίου, θα είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι».

Εμείς τι να πούμε: Οι άνθρωποι δηλώνουν «χομπίστες» για να ταξιδεύει ο κόσμος, διότι χάνουν από τη δραστηριότητα τους, και ζητάνε και επιδοτήσεις για να βγάζουν περισσότερα κέρδη! 

Σχετικά θέματα

Απόψεις