Πολλά «πανηγύρια» είχαμε σήμερα από την κυβέρνηση και συστημικά ΜΜΕ με αφορμή την υπογραφή σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού στον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για 25 χρόνια (!) έναντι 3,27 δισ. ευρώ.
Ο υπουργός Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, Κ. Χατζηδάκης, που πρέπει να σημειωθεί ότι για «οφέλη» μιλούσε και για τις «παραχωρήσεις» της Ολυμπιακής, της ΔΕΗ και του ΟΣΕ (!) με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα, υπερθεμάτισε για την συγκεκριμένη σύμβαση λέγοντας χαρακτηριστικά ότι θα μπορέσει έτσι να μειωθεί το «δημόσιο χρέος σχεδόν κατά 1,5 μονάδα του ΑΕΠ» ενώ απογείωσε την κοροϊδία λέγοντας ότι ο λαός θα βγει ωφελημένος αφού «η σύμβαση προβλέπει τη μείωση των διοδίων προς όφελος εκατομμυρίων κατοίκων της πρωτεύουσας που χρησιμοποιούν καθημερινά την Αττική οδό».
Είναι χυδαίοι και συνεχώς προκαλούν τον λαό, που αντιμετωπίζει καθημερινά τις συνέπειες της βάρβαρης πολιτικής που εφαρμόζει η ΝΔ με τη στήριξη της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης». «Πανηγυρίζουν» τη στιγμή που όλη η «αμαρτωλή» ιστορία των «παραχωρήσεων» οδικών αξόνων σε κατασκευαστικά μεγαθήρια έχει απογειώσει την κερδοφορία τους ενώ ο λαός χαρατσώνεται άγρια και την ίδια στιγμή είναι εκτεθειμένος αφού η ασφάλεια του και στο δρόμο μετριέται με το ζύγι του κόστους. Τι να πρωτοαναφέρουμε τον ΒΟΑΚ, την ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ, την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ με τους εκατοντάδες εγκλωβισμένους στον χιονιά;
Ας κάνουμε μόνο ορισμένες επισημάνσεις:
Η κυβέρνηση συνεχίζει να διαφημίζει την περιβόητη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό κατά 0,30 λεπτα (!) όταν ήδη από 1.1.2024 τα διόδια αυξήθηκαν γύρω στο 8%! Όταν η προηγούμενη κοινοπραξία που την διαχειρίζονταν μοίρασε μισό δισ. ευρώ μόνο σε μερίσματα στους μετόχους-παράσιτα το χρονικό διάστημα 2019-2023!
Στην εξέλιξη των διαδικασιών για την ιδιωτικοποίηση της Εναντίας Οδού (που επίσης ήταν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) υπήρχε ως προαπαιτούμενο η αύξηση σχεδόν κατά 25% των διοδίων!
Και επειδή πάει πολύ να διαφημίζεται με αφορμή την νέα παραχώρηση του οδικού άξονα η «αμοιβαία επωφελής συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» αρκεί να αναφερθούμε σε ένα μέρος μόνο της «ιστορίας» της Αττική Οδού (από το 1996 και μετά όλες οι κυβερνήσεις έχουν ταΐσει με δισ. τους κατασκευαστικούς ομίλους που την εκμεταλλεύονταν). Τότε δηλαδή που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την κατασκευή της ουσιαστικά κατέβαλε ή «εγγυήθηκε» σχεδόν το 85% του συνολικού κόστους για να την παραχωρήσει μετά στην κοινοπραξία!
Αυτό είναι το αστικό κράτος, αυτή είναι η πολιτική που έχουν υπηρετήσει και υπηρετούν όλα τα κόμματα του συστήματος στο όνομα της «σύμπραξης του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα». Εξασφαλίζουν με κάθε τρόπο την κερδοφορία των ομίλων και χαρατσώνουν τον λαό. (πηγη: 902)