Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Το ΚΚΕ απαιτεί την άμεση επαναλειτουργία της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας στα 5ο – 6ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου

Επίκαιρη Ερώτηση προς την υπουργό Εσωτερικών, σχετικά με την άμεση επαναλειτουργία της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας στα 5ο - 6ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου, κατέθεσε στη Βουλή το ΚΚΕ

Επίκαιρη Ερώτηση προς την υπουργό Εσωτερικών, σχετικά με την άμεση επαναλειτουργία της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας στα 5ο – 6ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου, κατέθεσε στη Βουλή το ΚΚΕ:

 

Επίκαιρη Ερώτηση προς την Υπουργό Εσωτερικών

Για την άμεση επαναλειτουργία της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας στα 5ο – 6ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου

 

Επανερχόμαστε στο ζήτημα του σχολικού κτηρίου που στεγάζει το 5ο και 6ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου, καθώς από την Παρασκευή 15 Μαρτίου έκλεισε εντελώς, λόγω προβλήματος στην στατική επάρκεια, διακόπτοντας απότομα την εκπαιδευτική διαδικασία για πάνω από 400 παιδιά και οδηγώντας εκπαιδευτικούς και γονείς σε απόγνωση.

Το σοβαρό ζήτημα είναι σε γνώση της κυβέρνησης καθώς, πριν από ένα μήνα είχαμε καταθέσει σχετική ερώτηση (αρ. πρωτ. 3462/27022024) προς τους υπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών, σχετικά με το κλείσιμο λόγω ακαταλληλότητας του 3ου ορόφου του σχολικού συγκροτήματος του 5ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου στον Δήμο Ζωγράφου και την εκρηκτική κατάσταση στις σχολικές υποδομές του δήμου. Ενώ με αντίστοιχη επιστολή που απέστειλαν στις 26/03/2024 έχουν ενημερώσει και οι Σύλλογοι Γονέων των δύο δημοτικών.

Η λύση για άλλη μια φορά που προτάθηκε είναι η τηλεκπαίδευση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαθιστά παιδαγωγικά τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ ταυτόχρονα έχει οδηγήσει τις σχεδόν 400 οικογένειες σε μια βίαιη ανατροπή του οικογενειακού τους προγραμματισμού, ψάχνοντας καθημερινά ποιος θα βρίσκεται με τα παιδιά για να παρακολουθούν τα μαθήματα εξ αποστάσεως, χωρίς μέριμνα από τους αρμόδιους φορείς για ειδικές άδειες από τη δουλειά τους. Επιπλέον, άλλες λύσεις που είχαν προταθεί, όπως η εναλλάξ πρωινή και απογευματινή λειτουργία στο ένα κτήριο και των δύο σχολείων ή η μείωση των ωρών διδασκαλίας μόνο ως ακατάλληλες μπορούν να χαρακτηριστούν για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ακόμα και σήμερα, παρά τις όποιες ενέργειες, δεν έχει εξασφαλιστεί οι συγκεκριμένοι μαθητές άμεσα να ξεκινήσουν τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα κτίριο που να πληροί όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι οι λαϊκές ανάγκες, το δικαίωμα των παιδιών για μια ποιοτική εκπαίδευση σε κατάλληλα, σύγχρονα κτήρια λογίζεται ως κόστος για τις εκάστοτε κυβερνήσεις και τις αντίστοιχες δημοτικές αρχές.

Η κατάσταση είναι εκρηκτική και έχει δίκαια δημιουργήσει οργή και αγανάκτηση σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, οι οποίοι παλεύουν να έχουν ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες τους και το ΚΚΕ στέκεται δίπλα στις δίκαιες διεκδικήσεις τους.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός, τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση έτσι ώστε:

— Άμεσα να επαναλειτουργήσει η δια ζώσης και πρωινή λειτουργία υποχρεωτικού και ολοήμερου προγράμματος των περίπου 400 μαθητών του 5ου – 6ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου σε ένα κτήριο που να πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις, εξασφαλίζοντας, ταυτόχρονα, την ασφαλή μεταφορά των μαθητών. Σύμφωνα με την θετική γνώμη του Δήμου Ζωγράφου υπάρχει για παράδειγμα το ολυμπιακό ακίνητο στο κτήριο Β2 (εντός του πάρκου στο ΓΟΥΔΙ).

— Να προχωρήσουν με τη μορφή του κατεπείγοντος οι διαδικασίες επισκευής και αποκατάστασης του σχολικού συγκροτήματος με έκτακτη κρατική χρηματοδότηση.

Η Βουλευτής
Διγενή Σεμίνα

 

Απόψεις