Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Μία χελιδών έαρ ού ποιεί»*

 Τους καταλαβαίνω, αλλά δεν τους συμμερίζομαι. Εξηγώ τη στάση τους, αλλά δεν την αποδέχομαι.  Ο λόγος για όσους αρνούνται να..

 Τους καταλαβαίνω, αλλά δεν τους συμμερίζομαι. Εξηγώ τη στάση τους, αλλά δεν την αποδέχομαι.

 Ο λόγος για όσους αρνούνται να κάνουν τον εμβόλιο ως πράξη πολιτικής αντίδρασης και κοινωνικής αντίστασης.

Είναι αυτοί που εμφανίζονται ως «αρνητές», όχι γιατί είναι «ψεκασμένοι» πιστεύοντας κάποιους παπάδες και καλόγερους, κυρίως – και καθοδηγούμενοι από γνωστούς και μη εξαιρετέους ακροδεξιούς ηγήτορες –  που τους πιπιλίζουν συνεχώς στ’ αυτιά ότι το εμβόλιο είναι ύπουλο και απατηλό προϊόν του διαβόλου προκειμένου να τους ξεστρατίσει  από την διάπλατη οδό του παραδείσου και να τους τραβήξει μια ώρα αρχύτερα προς τις ατραπούς που οδηγούν στις σκοτεινές πύλες της κολάσεως.

 Ούτε επειδή παρασύρονται από διάφορους «ιεροκήρυκες του ανορθολογισμού και της  συνωμοσιολογίας» οι οποίοι τους καλούν να πιστέψουν πως είναι οι Εβραίοι και οι Μασόνοι που κρύβονται πίσω από όλα τα κακά της μοίρας μας και το εμβόλιο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα δολερό και θανατηφόρο όργανο του Γκέιτς και της παρέας του με στόχο να εξολοθρεύσουν ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας και ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους.

 Ούτε επειδή διατηρούν ακόμα αμφιβολίες για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων εμβολίων και φοβούνται ότι μπορεί να είναι από εκείνους τους ελάχιστους άτυχους στους οποίους θα παρουσιαστούν κάποιες πολύ σπάνιες παρενέργειές τους με αποτέλεσμα να κινδυνέψει η υγεία τους, ακόμα η ζωή τους.

Ούτε επειδή ο συνδυασμός της άγνοιας με την ανεμελιά τούς οδηγεί στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι οι ίδιοι λόγω της ηλικιακής νεότητας και της καλής τους υγείας δεν κινδυνεύουν από τον ιό.

 Αναφέρομαι σε όσου δεν προχωρούν στον εμβολιασμό τους θεωρώντας πως μ’ αυτό τον τρόπο αντιδρούν και αντιστέκονται σε όλους εκείνους  που ευθύνονται για την συνεχή υποβάθμιση της ζωή τους. Για τη φτώχεια και την ανέχεια, την ανεργία και την μισοδουλειά, την ταξική εκμετάλλευση και την κοινωνική αδικία που βιώνει στο πετσί της η πλειοψηφία του λαού μας. Για την έλλειψη μιας Παιδείας που οδηγεί στην πλατιά γνώση, την ουσιαστική μόρφωση και την πνευματική καλλιέργεια. Για την ανυπαρξία ενός  συστήματος Υγείας – Πρόνοιας με αναβαθμισμένες παροχές υπηρεσιών,  στο οποίο θα μπορεί να απευθύνεται ο καθένας για πρόληψη, θεραπεία και αποκατάσταση χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει. Για την πολιτιστική υποβάθμιση που έχει εξαπλωθεί παντού και κατακυριεύσει τα πάντα, επιχειρώντας να μετατρέψει τον άνθρωπο σε έρμαιο των ζωωδών ενστίκτων του κι αιχμάλωτο των βλαβερών παθών του. Για την καταπάτηση και την κατάργηση δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Παρουσιάζουν την άρνησή τους να εμβολιαστούν σαν ανυπακοή και μη συμμόρφωση προς τις υποδείξεις της κυβέρνησης και των κομμάτων που εφαρμόζουν αυτές τις αντιλαϊκές πολιτικές, προς το αστικό κράτος και τους κάθε λογής μηχανισμούς του που τους θέλουν υποτελείς και υποζύγια.  

 Κάποιοι από αυτούς τους «αρνητές» προσωποποιούν  τις ευθύνες παραγνωρίζοντας ότι έτσι «κοιτούν το δέντρο και χάνουν το δάσος».

Εμφανίζουν σαν φταίχτη τον πρωθυπουργό που, όπως λένε, αδιαφορεί για τους ίδιους και ενδιαφέρεται μόνο πως θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της οικογένειάς του και μερικών  πλούσιων φίλων του, χωρίς να σκέφτονται ότι κι αυτός όπως και όλοι οι προηγούμενοι ενεργούν ως εντολοδόχοι και υπηρέτες της αστικής τάξης.

 ‘Η τον αλλοπρόσαλλο ακροδεξιό υπουργό που προκαλεί συνεχώς επιχειρώντας να φορτώσει τις ευθύνες για τον ιό και τα αποτελέσματα της πανδημίας στο λαό και δεν διστάζει να επιτεθεί και να προσβάλλει με τρόπο σκαιό  όποιον τολμήσει να διαφωνήσει με την εφαρμοζόμενη αντιλαϊκή πολιτική, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους ότι δεν αποτελεί κάποια «ακροδεξιά εξαίρεση» καθώς είναι το σύνολο της κυβέρνησης, όπως και το σύνολο του αστικού πολιτικού συστήματος που υπηρετεί αυτή την πολιτική.

 ‘Η ακόμα τον τάδε καθηγητή της ιατρικής που, αντί να νοιαστεί πως θα ενημερωθεί ο ίδιος ολοκληρωμένα για τον ιό και θα ενημερώσει στη συνέχεια σωστά τον κόσμο για τους τρόπους αντιμετώπισης της πανδημίας, συμπεριφέρεται σαν φερέφωνο των κυβερνώντων, χωρίς να συνυπολογίζουν πως είναι το σύστημα που τον χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των κάθε φορά αναγκών και επιδιώξεών του.

 ‘Η τον δείνα δημοσιογράφο που δρα σαν «κυβερνητική ορντινάτζα», χωρίς να καταλαβαίνουν πως ο ρόλος της αστικής δημοσιογραφίας είναι να προπαγανδίζει υπέρ των συμφερόντων της κυρίαρχης τάξης λειτουργώντας σαν «θεραπαινίδα» των πολιτικών εκπροσώπων της.

 Ή τον «μπάτσο» των ΜΑΤ που δέρνει πρόθυμα και ενηλεώς όποιον προβάλλει την παραμικρή αντίσταση στην εκάστοτε εξουσία, χωρίς να αντιλαμβάνονται πως για να λειτουργήσουν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί  του αστικού κράτους  «μπάτσους» χρειάζονται και όχι αστυνομικούς που θα νοιάζονται και να ενεργούν για την υπεράσπιση και προστασία του λαού.

 Λέω σε όλους αυτούς ότι η ατομική άρνηση να εμβολιαστούν – παρά τις όποιες καλές προθέσεις τους – δεν μπορεί να λειτουργήσει ως πράξη κοινωνικής και πολιτικής αντίδρασης και αντίστασης.  Οι κυβερνώντες  καθόλου δεν ενοχλούνται από αυτού του είδους τις ατομικές πρακτικές, αντιθέτως τις αξιοποιούν κι αυτές, μαζί με τις «αρνήσεις» των «ψεκασμένων» και των φοβισμένων, προκειμένου να μεταθέσουν από πάνω τους τις ευθύνες για την πανδημία, φορτώνοντάς τις στους ανεμβολίαστους.   Η πραγματική αντίσταση στην πολιτική που ευθύνεται και για τα αποτελέσματα της πανδημίας και γενικότερα για τα μεγάλα λαϊκά προβλήματα δεν μπορεί να χτιστεί με την προσωπική άρνηση να δεχτεί κάποιος το τσίμπημα της βελόνας του εμβολίου, αλλά με την συλλογική συμμετοχή και την αγωνιστική  δράση στους δρόμους των κοινωνικών και πολιτικών αγώνων.

Η θέση λοιπόν του καθένα που θέλει να αντιδράσει και ν’ αντισταθεί στην κυβέρνηση και την αντιλαϊκή πολιτική της βρίσκεται στις γραμμές του εργατικού – λαϊκού κινήματος, Μόνο με τη συμμετοχή στην συλλογική, μαζική, αγωνιστική δράση μπορεί να υπάρξει ουσιαστική, αποτελεσματική αντίσταση.

*Ένα χελιδόνι δεν φέρνει την Ανοιξη

Σχετικά θέματα

Απόψεις