Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Η δημοτική αρχή να αναλάβει τις ευθύνες της για το έγκλημα στην Πειραϊκή

Eν μέσω καραντίνας, κατά την προσφιλή τακτική του κινέζικου μονοπωλίου της COSCO αποφάσισε να επιταχύνει  την κατασκευή της Νότιας Προβλήτας..

Eν μέσω καραντίνας, κατά την προσφιλή τακτική του κινέζικου μονοπωλίου της COSCO αποφάσισε να επιταχύνει  την κατασκευή της Νότιας Προβλήτας στην Πειραϊκή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. 

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Πειραιά, καταγγέλλει τη στάση αυτή και ζητά την έκτακτη σύγκληση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, προκειμένου η δημοτική αρχή να αναλάβει τις ευθύνες της και να σταματήσει το συνεχιζόμενο έγκλημα στην Πειραϊκή.

Όπως καταγγέλλει, η «Λαϊκή Συσπείρωση», «η COSCO, για μια ακόμα φορά -κατά την προσφιλή της τακτική- σε περίοδο “καραντίνας” (όπως ακριβώς και τον περασμένο Απρίλη), επέλεξε να “επιταχύνει” τις διαδικασίες του έργου κατασκευής της Νότιας Προβλήτας στην Πειραϊκή, με τη διάσχιση από τον Πειραιά φορτηγών που μεταφέρουν μπάζα από τα έργα εκτέλεσης. Παράλληλα, μετά από καταγγελίες κατοίκων της Πειραϊκής και αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό που υπάρχει, η απόθεση μπάζων πραγματοποιείται σε μόλις δεκάδες μέτρα από το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή, τη στιγμή που απαιτείται απόσταση τουλάχιστον εκατό μέτρων».

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Πειραιά, από την πρώτη στιγμή εξέφρασε την αντίθεσή της με το έργο, τονίζοντας «τις σοβαρές και ανεπίστρεπτες επιπτώσεις που θα επιφέρει στη ζωή των εργατικών – λαϊκών στρωμάτων Πειραιά, αλλά και το γεγονός ότι το κινέζικο μονοπώλιο δρα με τις πλάτες όλων των κυβερνήσεων (ΣΥΡΙΖΑ πριν, ΝΔ τώρα), της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Πειραιά, παρά τις όποιες επιμέρους διαφοροποιήσεις που έχουν λόγω των οξυμένων ενδοαστικών ανταγωνισμών. Δεν είπε ούτε “μισόλογα”, ούτε αναθεώρησε τη θέση της, όπως πράττει τον τελευταίο χρόνο η δημοτική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Πειραιά “Πειραιάς για Όλους”, που από εκεί που διαφωνούσε συνολικά με το έργο, σήμερα απλά αναφέρει ότι πρέπει να “εφαρμοστεί ο νόμος και οι περιβαλλοντικές άδειες”, δηλαδή να εφαρμοστούν νόμοι που είναι κομμένοι και ραμμένοι στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων».

Τέλος ξεκαθαρίζει πως στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο, θα επαναφέρει την πάγια θέση της ώστε «τα μπάζα να διέρχονται διά θαλάσσης και όχι μέσα από την πόλη του Πειραιά, να ληφθούν οι απαραίτητες εγγυήσεις ώστε να προστατευτεί το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή, που αποτελεί την πολιτιστική κληρονομιά μας και για τις επόμενες γενιές, αλλά και να απαγορευτούν οι βυθοκορήσεις και η μεταφορά μπάζων που περιλαμβάνουν υλικά επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία.»

Πηγή 902

Σχετικά θέματα

Απόψεις