Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Αδιανόητα και φρικώδη “επιμορφωτικά” ερωτήματα εργασίας του Υπουργείου Παιδείας προς νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς

Δεν επιτρέπονται οι "ανθεκτικοί στη στάση τους", οι "αναρχικοί", τα "πνεύματα αντιλογίας" και γενικότερα όσοι σκέφτονται!

“Εχεις ένα μαθητή που δε συμμορφώνεται στους κανόνες, εντάσσεται όμως στους ευάλωτους πληθυσμούς. Είναι ιδιαίτερα ανθεκτικός στη στάση του, πνεύμα αντιλογίας, έως και αναρχικός. Πώς θα αντιμετωπίσεις το συγκεκριμένο θέμα Ανάπτυξε τη θεωρία πάνω στην οποία θα βασιστείς, ποιά μεθοδολογία και τεχνικές συμμόρφωσης θα αξιοποιήσεις”; 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Και τώρα το κουίζ: Βρείτε από που προέρχεται το παραπάνω απόσπασμα:

– Από εγχειρίδιο επιμόρφωσης εκπαιδευτών στην ΕΟΝ του Μεταξά;

– Από εγχειρίδιο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην επταετία της Χούντας;

– Από εγχειρίδιο επιμόρφωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών επί υπουργίας Ν. Κεραμεώς;

Το παραπάνω ανήκουστο, σοκαριστικό, εξοργιστικό ερώτημα είναι ένα από τα παρομοίου, ύφους, ήθους και κυρίως ιδεολογίας ερωτήματα που περιλαμβάνονται στην επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που διεξάγει το Υπουργείου Παιδείας του Μητσοτάκη, της Κεραμέως, το Υπουργείο Παιδείας των αφεντικών. 

Υπάρχουν κι άλλα… Διαβάστε και φρίξτε! 

Είστε διευθυντής/ντρια όπου παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα ντόπιων μαθητών προς γειτονικές σχολικές μονάδες. Σταδιακά, το σχολείο έχει μεταμορφωθεί σε σταυροδρόμι πολιτισμών και καταυλισμό στιγματισμένων. Πώς θα ανατρέπατε αυτή την κατάσταση έχοντας διορία ένα χρόνο για να επαναφέρετε την κανονικότητα στο σχολείο και την προηγούμενη καλή φήμη του;”

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Ανάπτυξη μακροσεναρίων αντιμετώπισης περιστάσεων Είστε Διευθυντής/-ντρια OE ένα σχολείο όπου παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα ντόπιων μαθητών προς γειτονικές σχολικές μονάδες. Σταδιακά, το σχολείο έχει μεταμορφωθεί σε σταυροδρόμι πολιτισμών KαL καταυλισμό στιγματισμένων. Πώς θα ανατρέπατε αυτήν την κατάσταση έχοντας έναν χρόνο διορία για να επαναφέρετε την κανονικότητα στο σχολείο και την προηγούμενη καλή φήμη του;"

 

Σε άλλα σημεία “οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουν ποιοί είναι οι προβληματικοί μαθητές”! 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "-Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση A.1.2.2 Π/ΘΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ 4n υποενότητα: Προβληματικοί μαθητές: το στίγμα στην τάξη κοινωνική γένεση των περιθωριοποιημέν μαση. Σκοπός/Στόχος: οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν ποιοι είνα <<προβληματικοί μαθητές>>, εμφανίζεται το στίγμα στο σχολείο, τη συμπεριφορά των εκι ευτικών και των άλλων μαf απέναντι στους στιγματισμένους μαθητές, καθώς και τους τρόπο τώπισης του στίν" Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα Οι επιμορφούμενοι να είναι σε θέση: Να προλαμβάνουν την κοινωνικ Να χειρίζονται τις καταστ στιγματισμένοι μαθητές. Να προλαμβάνουν καταστάσεις που οδηγούν στονοιγμαιομοτωνμαθητών τους. Να αντιμετωπίζουν τον στιγματισμό των μαθητών τους. νεση των προβληματικών μαθητών. στο σχολείο, όταν διαπιστώνουν υπάρχουν"

Ενώ σε φυλλάδιο με σκίτσα μαθητών ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να χαρακτηρίσουν τους μαθητές από την εξωτερική τους εμφάνιση! 

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "H ερώτηση αναφέρεται στην <<κοινή>> και την <<εξειδικευμένη>> γνώση του εκπαιδευτικού. Είστε καθηγητής/-τρια στην παρακάτω τάξη. Δώστε έναν χαρακτηρισμό για τους/τις μαθητές/- τριες του κάθε σκίτσου (το κείμενο να μην υπερβαίνει τις 100 λέξεις)."

Με λίγα λόγια: απαγορεύονται εκείνοι που “δεν συμμορφώνονται στους κανόνες”, όσοι είναι “ανθεκτικοί στη στάση τους”, όποιοι είναι “πνεύμα αντιλογίας” και εννοείται οι “αναρχικοί”! Φυσικά, απαγορεύονται οι “στιγματισμένο” και οι “προβληματικοί”. 

Διότι αν δεν εκπαιδεύσεις τους δασκάλους να εμφυσήσουν στους μαθητές τους τις δεξιότητες της απόλυτης υπακοής στην εξουσία και στα αφεντικά, σε τί θα τους εκπαιδεύσεις; Στην φαντασία και την ποίηση;! Ε όχι…

Στη πραγματικότητα είναι η μόνη δεξιότητα για την οποία αγωνία το σύστημα, είναι η μόνη που έχουν ανάγκη τα αφεντικά. Σιγά μην αφήσουν τα παιδιά να ονειρεύονται, να μιλούν, να αντιδρούν, να έχουν άποψη και κρίση, να μάχονται… Περιττές και επικίνδυνες δεξιότητες που δεν συμπεριλαμβάνονται στα προγράμματα σπουδών της αριστείας. 

Ολα τα παραπάνω είναι τόσο αδιανόητα φρικώδη, τόσο εφιαλτικά αποκαλυπτικά για το μέλλον που προδιαγράφεται για τα παιδιά μας, έχουν τη δυσώδη οσμή του καπιταλισμού στη χειρότερη μορφή του, αυτή της αυταρχικής ομογενοποίησης, της φασίζουσας υπακοής, των πειθήνιων υπηκόων, αποπνέουν το ζόφο του ρατσισμού και της περιθωριοποίησης,  όπου το μόνο ερώτημα που προκύπτει ως απάντηση στις παραπάνω άκρως “επιμορφωτικές” υποθέσεις εργασίας είναι το εξής: 

Προβλέπεται κάπου και “τελική λύση”;! 

 

 

 

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις