Στο νέο βίντεο αστυνομικοί πιάνονται επ’ αυτοφώρω από τον φακό να χτυπούν τζάμια αυτοκινήτου και να ακινητοποιούν διαδηλωτές στο έδαφος.
Οι μέχρι στιγμής εξελίξεις καταρρίπτουν τον ισχυρισμό της υπεράσπισης Πισπιρίγκου περί μη ανίχνευσης αδρεναλίνης και ροκουρονίου.
«Δεν θα υπάρχει διέξοδος όσο μένουν καθηλωμένοι οι μισθοί, και οι εργασιακές σχέσεις είναι σχέσεις μεσαιωνικής εκμετάλλευσης. Δεν θα υπάρχει διέξοδος όσο στην γειτονιά μας γίνεται πόλεμος, κυρίως όσο η χώρα μας -λόγω της πολιτικής των κυβερνήσεων- εμπλέκεται όλο και πιο βαθιά σε αυτές τις συγκρούσεις, σε αυτούς τους πολέμους»
της Μαριάννας Δίπλα/Ριζοσπάστης
Ανάρτηση στο Twitter του protagon.gr: «Σήμερα ταλαιπωρούνται οι εργαζόμενοι από άλλους εργαζόμενους που απεργούν χωρίς να έχουν τίποτα να χάσουν, αλλά και τίποτα να κερδίσουν»
Μετατροπή των προσαγωγών σε συλλήψεις με ανυπόστατες ψεύτικες κατηγορίες
Μόνο οι αμοιβές των διευθυνόντων συμβούλων (CEO) των 3 φαρμακοβιομηχανιών, ξεπέρασαν τα 100 εκατ. δολάρια, μετά την παραγωγή εμβολίου!
Βίντεο: Αστυνομικός σπάει με το γκλομπ το τζαμί αυτοκινήτου και στη συνέχεια ακινητοποιεί τον οδηγό του
Νέα συγκέντρωση στις 10 το πρωί στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης όπου θα οδηγηθούν οι οκτώ συλληφθέντες για την αυτόφορη διαδικασία. ..
«Όχι, συνάδελφοι, ούτε διεκδικούμε, ούτε παραμένουμε σε επαγρύπνηση. Και σίγουρα πάντως δεν απεργούμε. Ας είμαστε ειλικρινείς, τουλάχιστον μεταξύ μας» -- του Αντώνη Ρηγόπουλου – από το koutipandoras.gr
Πολλά μπορεί να γράψει κανείς για την πορεία των ΜπογδανοΦαηλοΤζήμερων στην πολιτική σκηνή της χώρας, τις κοινές τους ιδέες, το πολιτικό τους εκτόπισμα. Θα αρκεστούμε σε μια καταγραφή δηλώσεων και κινήσεων τους σε σχέση με τη ναζιστική Χρυσή Αυγή.
Κινητοποιήσεις στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην Αθήνα και στην Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για την επίθεση αστυνομικών δυνάμεων σε απεργούς στη Θεσσαλονίκη και τις συλλήψεις στελεχών του..
Ο Πούτιν μίλησε για «χονδροειδή και κυνική προβοκάτσια από την πλευρά του καθεστώτος του Κιέβου στην πόλη Μπούκα»,
Ο υπουργός Άμυνας της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι η χώρα του θα δαπανήσει 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την αναβάθμιση των πυραύλων της