Ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ Πιτ Χέγκσεθ, δήλωσε σήμερα ότι οι ΗΠΑ συνεχίζουν να εντείνουν την εκστρατεία επιθέσεων κατά του Ιράν και αρνήθηκε να διευκρινίσει πόσο χρονικό διάστημα έχει σκοπό η Ουάσινγκτον να διαρκέσoυν. Η απόφαση αυτή εναπόκειται στον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, είπε.