Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Θλιβερό και προκλητικό προεκλογικό σόου Γεραπετρίτη

Ο υπουργός του “υπάρχει τηλεδιοίκηση” (!), ενώ όλα και όλοι βοούν ότι δεν υπάρχει, η κυβέρνηση τα μέλη της οποίας..

Ο υπουργός του “υπάρχει τηλεδιοίκηση” (!), ενώ όλα και όλοι βοούν ότι δεν υπάρχει, η κυβέρνηση τα μέλη της οποίας εξευτελίζονται παρουσιάζοντας χειροκίνητα συστήματα σαν τηλεδιοίκηση, σήμερα επιδόθηκε σε ένα θλιβερό προεκλογικό σόου  κατά την επανεκκίνηση των δρομολογίων των επιβατικών τρένων Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τον Γ. Γεραπετρίτη να ποζάρει για τους φωτογράφους από τη θέση του μηχανοδηγού (!), προφανώς για να πείσει ότι οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι ασφαλείς, ενώ τίποτα απολύτως δεν έχει γίνει. 

Η φιέστα που έστησαν από κοινού σήμερα το πρωί ο υπουργός Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Π. Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic Τrain, οι οποίοι ταξίδεψαν στο πρώτο βαγόνι του δρομολογίου μόνο ως πρόκληση μπορεί να χαρακτηριστεί, την ώρα που συνεχίζεται η ίδια πολιτική που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους.

Τα μόνα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα τρένα να κινούνται με χαμηλότερες ταχύτητες και να υπάρχουν δύο σταθμάρχες, ενώ το σύστημα τηλεδιοίκησης εξακολουθεί να μη λειτουργεί. Στο μεταξύ καθημερινά έρχονται  στο φως πληροφορίες και αποδείξεις για την άθλια κατάσταση των σιδηροδρόμων, όπως σπασμένες ράγες και έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά. 

Βέβαια, επανέλαβε ότι “το πρώτο είναι να ριχτεί άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος έτσι ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν. Η έρευνα προχωράει με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματα της”, ενώ ήδη η κυβέρνηση φροντίζει να εξαιρεί τη θητεία της από το κάδρο των ευθυνών και  τα μέλη της επιτροπής από την υποχρέωση της λογοδοσίας μέσω της νομοθέτησης του ακαταδίωκτου.

Ταυτόχρονα, η πολιτική της απελευθέρωσης των σιδηροδρόμων και το κατατμημένο σε διαφορετικές εταιρείες, σιδηροδρομικό έργο, η λογική του κόστους – οφέλους όσον αφορά στην ασφάλεια, η τεράστια υποστελέχωση, παραμένουν στο ακέραιο, θέτοντας υπό μόνιμο κίνδυνο επιβάτες και εργαζόμενους.

Σημειώνεται ότι το πρώτο δρομολόγιο της Ηellenic Train ξεκίνησε στις 08.28 π.μ. από τον σταθμό Λαρίσης προς Καλαμπάκα και το δεύτερο δρομολόγιο προγραμματίστηκε για τις 10.28 π.μ. και θα πραγματοποιήσει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό αρχικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων, ενώ από τις 7 Απρίλη θα εκτελούνται 2 ζεύγη δρομολογίων και 3 ζεύγη δρομολογίων από τις 11 Απρίλη.

Σχετικά θέματα

Απόψεις