Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Ναυτεργάτες: διαμαρτυρία στο υπ. Ναυτιλίας για το έγκλημα στο «Euroferry Olympia» — Προκλητική η κυβέρνηση, δίνει «αέρα» στην ασυδοσία των εφοπλιστών

Με σύνθημα «όχι άλλο αίμα εργατών για τα κέρδη των εφοπλιστών»  τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» – ΠΕΕΜΑΓΕΝ διοργάνωσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα, στις 12..

Με σύνθημα «όχι άλλο αίμα εργατών για τα κέρδη των εφοπλιστών»  τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ  «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» – ΠΕΕΜΑΓΕΝ διοργάνωσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, στο υπουργείο Ναυτιλίας, για το εφοπλιστικό έγκλημα στο «Euroferry Olympia».

Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», ΠΕΕΜΑΓΕΝ καταγγέλλουν την προκλητική στάση της ηγεσίας του υπ. Ναυτιλίας, που ως άλλος εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας «GRIMALDI», έσπευσε να δηλώσει ότι «υπήρχαν παρανομίες, υπεύθυνος είναι ο πλοίαρχος του πλοίου και στα ερωτήματά σας θα απαντήσει ο εισαγγελέας»(!!!)

Στο πλαίσιο της παράστασης, αντιπροσωπεία τους  συμμετείχε σε συνάντηση με τον διευθυντή του γραφείου του υπουργού Ναυτιλίας Κ. Βιδάλη, ο οποίος αποδέχτηκε τις παρατηρήσεις που έχουν καταγραφεί στους εκτεταμένους ελέγχους στο πλοίο από την Επιθεώρηση του Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας (15/10/2021 και 16/02/2022), δηλώνοντας προκλητικά, όπως ο εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας «GRIMALDI», ότι «υπήρχαν παρανομίες, υπεύθυνος είναι ο πλοίαρχος του πλοίου και στα ερωτήματά σας θα απαντήσει ο εισαγγελέας»(!!!), «οι οδηγοί παρά το πρόβλημα με την καθαριότητα στις καμπίνες, θα μπορούσαν να κοιμηθούν στις αεροπορικές καρέκλες και στα σαλόνια»(!!!), «οι κανονισμοί για τις συνθέσεις των πλοίων καθορίζονται και από την ΕΕ».

 

Η αντιπροσωπεία των Σωματείων έθεσε τα ερωτήματα που υπάρχουν και παραμένουν αναπάντητα από την πυρκαγιά στο πλοίο και συγκεκριμένα:

  1. Ποια είναι η πραγματική αιτία της πυρκαγιάς.
  2. Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης.
  3. Αν εφαρμόστηκε η στεγανή υποδιαίρεση στα γκαράζ του πλοίου.
  4. Πώς αντιμετωπίστηκε η πυρκαγιά με την εκδήλωσή της.
  5. Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου.
  6. Πώς δικαιολογείται η μεταφορά των 239 επιβατών, των 42 οχημάτων, 153 φορτηγών, σε συνδυασμό με τη μειωμένη οργανική σύνθεση των 51 μελών του πλοίου.

Ανέδειξαν επίσης ότι παρόμοιες ήταν οι συνθήκες στη πυρκαγιά του «NORMAN ATLANTIC», με αντίστοιχα τραγικά αποτελέσματα, θύματα στο βωμό της κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Στην παράσταση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι φορέων και σωματείων, ανάμεσά τους και το Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Ν. Αττικής – Βοιωτίας. 


Στην ανακοίνωσή τους τα Σωματεία αναφέρουν πως «επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι δρομολογείται από την κυβέρνηση της ΝΔ ,όπως και τις προηγούμενες και το υπουργείο Ναυτιλίας, τις εγκληματικές ευθύνες της εταιρείας να τις επωμιστούν οι ναυτεργάτες και να μείνουν στο απυρόβλητο οι εφοπλιστές.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για το σύνολο των οξυμένων προβλημάτων μας και καλούμε τους ναυτεργάτες, τους εργαζόμενους, τα Σωματεία, να δώσουν μαζικό – δυναμικό “παρών” στο παλλαϊκό συλλαλητήριο το Σάββατο 26 Φλεβάρη στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα, για την προστασία του εισοδήματος, της δουλειάς, της υγείας μας».

Από 902.gr

Σχετικά θέματα

Απόψεις