Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Ναυτεργάτες διανυκτερεύουν σε άθλιες συνθήκες, χωρίς νερό ούτε για τις τουαλέτες ή για να κάνουν μπάνιο

Ανακοίνωση καταγγελία των Ναυτεργατικών Σωματείων ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ ΠΕΕΜΑΓΕΝ για το Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου “AGIA THEODORA” της ναυτιλιακής εταιρίας KERKYRA LINES, που εκτελεί δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, όπου σύμφωνα με καταγγελίες των ναυτεργατών το πλήρωμα υποχρεώνεται σε διαμονή στο πλοίο, χωρίς να υπάρχουν στο ελάχιστο, οι κατάλληλες προδιαγραφές ενδιαίτησης.

Ανακοίνωση καταγγελία των Ναυτεργατικών Σωματείων ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ ΠΕΕΜΑΓΕΝ για το Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου “AGIA THEODORA” της ναυτιλιακής εταιρίας KERKYRA LINES, που εκτελεί δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, όπου σύμφωνα με καταγγελίες των ναυτεργατών το πλήρωμα υποχρεώνεται σε διαμονή στο πλοίο, χωρίς να υπάρχουν στο ελάχιστο, οι κατάλληλες προδιαγραφές ενδιαίτησης.

 

ΠΕΜΕΝ                   ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ                       ΠΕΕΜΑΓΕΝ

 

Σύμφωνα με καταγγελίες ναυτεργατών του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίουAGIA THEODORA της ναυτιλιακής εταιρίας KERKYRA LINES, που εκτελεί δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, το πλήρωμα υποχρεώνεται σε διαμονή στο πλοίο, χωρίς να υπάρχουν στο ελάχιστο, οι κατάλληλες προδιαγραφές ενδιαίτησης.

Όταν το πλοίο διανυκτερεύει στο λιμάνι, η ηλεκτροδότησή του από τη στεριά είναι ελάχιστη και καλύπτει μόνο το φωτισμό.

Οι ναυτεργάτες διανυκτερεύουν σε άθλιες συνθήκες, χωρίς να τους παρέχονται τα στοιχειώδη, όπως νερό για τις τουαλέτες και  η δυνατότητα να κάνουν μπάνιο.

Οι καμπίνες είναι σαν κλουβιά, χωρίς κλιματισμό και εξαερισμό και μάλιστα σε συνθήκες καύσωνα.

Αποτέλεσμα της στοιχειώδους ηλεκτροδότησης είναι ακόμα και η πυρανίχνευση, να είναι εκτός λειτουργίας θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια και τη ζωή του πληρώματος.

Παράλληλα, το πλοίο είναι κατασκευής του 1989 και διαθέτει πιστοποιητικό UMC (Unmanned Machinery Control). Με αφορμή αυτό το πιστοποιητικό διαμορφώθηκαν δύο υπουργικές αποφάσεις, η 2241.3-1/79438/2018 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που προέβλεπε σύνθεση μηχανοστασίου, τεσσάρων (4) ατόμων και επί κυβέρνησης ΝΔ, η 2241.3/71885/2022, που προβλέπει τρία (3) άτομα στο μηχανοστάσιο.

 Αποτέλεσμα είναι, η μειωμένη οργανική σύνθεση του μηχανοστασίου, να βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτεργατών, λόγω εντατικοποίησης της εργασίας τους, που πολλές φορές φτάνει και τις 12 ώρες καθημερινά.

Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών του υπουργείου ναυτιλίας, να παρθούν μέτρα για την ασφαλή διαβίωση των ναυτεργατών, καθώς και την κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων, που είναι σε αντίθεση με τις πραγματικές ανάγκες, που απαιτούνται στη σύνθεση του μηχανοστασίου.

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν. «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΩΝ Ε.Ν

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις