Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Μεγαλοπρεπές άδειασμα Μαξίμου στον Σκρέκα για τις προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ

Μία ημέρα μετά τις δηλώσεις Σκρέκα περί κατάργησης των προσφορών 1+1 στα μάρκετ, ήρθε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να τον «αδειάσει»... μεγαλοπρεπώς

Νέο κυβερνητικό αλαλούμ προκάλεσαν οι δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, περί κατάργησης των προσφορών 1+1 στα σούπερ μάρκετ. Το Μέγαρο Μαξίμου έσπευσε να κλείσει άρον-άρον το νέο «μέτωπο» αδειάζοντας τον υπουργό Ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικώς το μεσημέρι της Πέμπτης (16/11) ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης διέψευσε κατηγορηματικά ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει τις προσφορές 1+1 στα ράφια των σούπερ μάρκετ διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι οι έλεγχοι στην αγορά θα συνεχιστούν.

«Και εμείς στο σπίτι μας προτιμάμε το 1+1 είναι πολύ πρακτικά. Δεν θα ήθελα να ξέρω αν γινόταν κάτι τέτοιο -που δεν πρόκειται να γίνει- τι θα γίνει με τη γυναίκα μου εάν γυρίσω σπίτι», είπε.

«Δεν θα μπορούσε η κυβέρνηση να παρέμβει στο πώς οι εταιρείες προωθούν τα προϊόντα τους ούτε και στον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα. Αλίμονο εάν απαγορεύαμε έναν τρόπο πώλησης προϊόντων», πρόσθεσε.

Μέχρι και ημερομηνία κατάργησης των προσφορών ανακοίνωσε ο Σκρέκας

Μία ημέρα νωρίτερα, ο κ. Σκρέκας προανήγγειλε ότι με ρύθμισή του θα μπει «τέλος» στις προσφορές και στα προϊόντα «1+1», ισχυριζόμενος μάλιστα ότι η εν λόγω πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης «να στοκάρει με προϊόντα… Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα».

«Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα», είπε.

«Εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά. Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέας μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης» συμπλήρωσε ο κ. Σκρέκας.

Μάλιστα, ο κ. Σκρέκας το προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, ανακοινώνοντας ότι η ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή…».

Μάλλον, όμως, λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο…

Σχετικά θέματα

Απόψεις