Ολο και πιο μισαλλόδοξα, όλο και πιο φασιστικά στρέφεται το κράτος των ΗΠΑ, προεξάρχοντος του φασίστα Τραμπ.
Σύμφωνα με την Washington Post, η αμερικανική Ακτοφυλακή δεν θα θεωρεί πλέον τη ναζιστική σβάστικα “σύμβολο μίσους, αλλά ένα… “δυνητικά διχαστικό σύμβολο”! Με άλλα λόγια… τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης και τα Αουσβιτς μπορεί… “δυνητικά” να ήταν κρεματόρια, τα εκατομμύρια νεκροί από τις θηριωδίες του ναζισμού μπορεί να ήταν… “δυνητικά” νεκροί, τα ολοκαυτώματα και οι θηριωδίες μπορεί να ήταν… “δυνητικά” και εγκλήματα. Αλλά δεν είναι και σίγουρο…
Η νέα πολιτική στο Σώμα, η οποία θα εφαρμοστεί από τον Δεκέμβριο, προβλέπει επίσης ότι η θηλιά, σύμβολο συνυφασμένο με τα λιντσαρίσματα αφροαμερικανών στις ΗΠΑ, καθώς και η σημαία της Συνομοσπονδίας, που αρκετοί θεωρούν ότι χρησιμοποιείται για την εξύμνηση του δουλοκτητικού παρελθόντος πολιτειών του αμερικανικού νότου, και αυτά θα πάψουν να χαρακτηρίζονται σύμβολα μίσους και θα καταταχθούν στους «δυνητικά διχαστικούς» συμβολισμούς.
Σκοπός είναι, σύμφωνα με το δημοσίευμα, να μην κινούνται πλέον πειθαρχικές διαδικασίες βάσει των κανονισμών για συμβάντα μίσους.
Ο επικεφαλής της ακτοφυλακής, ο Κέβιν Λάντεϊ, περιορίστηκε να πει ότι η επίδειξη, η χρήση ή η προώθηση τέτοιων συμβόλων θα πυροδοτεί «διεξοδικές έρευνες» και θα «τιμωρείται αυστηρά».
Η ακτοφυλακή δεν εξήγησε για ποιον λόγο η νέα πολιτική της δεν χαρακτηρίζει τη σβάστικα σύμβολο μίσους. Εκπρόσωπος της υπηρεσίας είπε πως διαφωνεί με το δημοσίευμα και θα μελετήσει τις αλλαγές πολιτικής.
Η νέα πολιτική της ακτοφυλακής – που δεν υπάγεται στο Πεντάγωνο, αλλά στο υπουργείο Εσωτερικής Ασφαλείας υπό την Κρίστι Νόεμ – θα τεθεί σε ισχύ τη 15η Δεκεμβρίου.