Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης εξειδίκευσε τις εξαγγελίες Μητσοτάκη, ο οποίος θέλει να κάνει τον ΟΣΕ σαν τη ΔΕΗ. Όπως σημειώσαμε για τις ανακοινώσεις Μητσοτάκη, το έγκλημα στα Τέμπη φαίνεται πως για την κυβέρνηση είναι μια ευκαιρία να ολοκληρώσει το σχέδιο «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών μεταφορών, εισάγοντας το μοντέλο της ΔΕΗ και στα τρένα και κλείνοντας το μάτι σε «επενδυτές» και «κερδοσκόπους» για νέες μπίζνες.
Τι κι αν έχει αποδεχτεί πολλαπλά ότι ακόμα και ο ίδιο το έγκλημα στα Τέμπη είχε τη «σφραγίδα» της αντιμετώπισης των σιδηροδρόμου ως πηγή κέρδους, η κυβέρνηση επιμένει στον ίδιο δρόμο. Ο Κυρανάκης, μάλιστα, υποστήριξε ότι «ο νέος ΟΣΕ μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία “Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι Α.Ε.”». Όπως είπε, «προβλέπεται δυνατότητα μετακινήσεων και αλλαγών εντός της νέας εταιρείας χωρίς τους περιορισμούς του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, καθώς και η δυνατότητα προσέλκυσης στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα και το εξωτερικό, με ανταγωνιστικότερους μισθούς σε σχέση με το ενιαίο μισθολόγιο».
Ποιος ξέρει ποιοι μανατζαραίοι θα έρθουν να λάβουν τους «ανταγωνιστικότερους» μισθούς, λειτουργώντας προφανώς με όρους «αγοράς» στα τρένα, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων.
Πάντως, δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι σωστή η επιλογή του πρωθυπουργού να έχει τον Κυρανάκη αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών τώρα που θα έρθουν κι άλλοι μανατζαραίοι να «φτιάξουν» τον σιδηρόδρομο. Ο άνθρωπος, άλλωστε, ξέρει να λέει…«αλήθειες» και να δομεί και καλά βιογραφικά για εργασία.