Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Δ. Κουτσούμπας: Τοπικά χαράτσια για τους πολλούς και κέρδη για τους λίγους το νόημα του νέου «Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης (VIDEO)

Την πρόκληση της κυβέρνησης να παρουσιάζει ως επιτυχία την τροπολογία που εφαρμόζει τη δικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου για τα..

Πρόσθεσε τον Ημεροδρόμο στην Google

Την πρόκληση της κυβέρνησης να παρουσιάζει ως επιτυχία την τροπολογία που εφαρμόζει τη δικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου για τα «κόκκινα δάνεια», στηλίτευσε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στη σημερινή ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης για τον νέο «Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης». 

Υπενθύμισε ότι διαχρονικά οι κυβερνήσεις διαμόρφωσαν το νομοθετικό πλαίσιο για να παραδοθούν τα σπίτια του λαού στους τραπεζίτες και για την ποινικοποίηση των αγώνων ενάντια στους πλειστηριασμός, ενώ στάθηκε και στην πίεση που άσκησε το ΚΚΕ εντός και εκτός Βουλής μαζί με το εργατικό – λαϊκό κίνημα, οδηγώντας στην απόφαση που δίνει κάποιες ανάσες στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Υπενθύμισε, δε, την τροπολογία που είχε καταθέσει το ΚΚΕ για τους δανειολήπτες, την οποία είχε απορρίψει η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ η βολική αντιπολίτευση είχε καταπιεί τη γλώσσα της. Κάλεσε την κυβέρνηση να υλοποιήσει πλήρως την απόφαση, ώστε να αποζημιωθεί το οφειλόμενο κεφάλαιο για τα δάνεια που εξυπηρετούνται, να επιστραφούν τα επιπλέον ποσά για όσους έχουν ήδη αποπληρώσει και να ξανανοίξουν οι υποθέσεις όλων όσοι έχασαν τη ρύθμιση εξαιτίας αυτών των υπέρογκων τόκων. Τόνισε ότι για να κερδίσει ο λαός έστω μια στάλα ανακούφισης, πρέπει να χάσει το μεγάλο κεφάλαιο.

Αναφερόμενος στον Κώδικα, ο Δ. Κουτσούμπας εξήγησε πως διαμορφώνεται ένα πλαίσιο για τοπικό κράτος ακόμα πιο θωρακισμένο απέναντι σε αγωνιστικές δημοτικές αρχές, που θα επιβάλλει τοπικά χαράτσια στον λαό και θα αποτελεί πεδίο κερδοφορίας για λίγους. Στηλίτευσε το γεγονός πως δεν προβλέπεται τίποτα για την κρατική χρηματοδότηση που οφείλεται σε δήμους.

Ειδική αναφορά έκανε και στην τραγική υποστελέχωση που επικρατεί σε δήμους και Περιφέρειες, σε συνδυασμό με ένα απαράδεκτο μωσαϊκό εργασιακών σχέσεων και με τραγικές πρωτιές σε εργατικά δυστυχήματα. Κατήγγειλε τη διατήρηση της απαράδεκτης διάταξης Βορίδη, λέγοντας ότι επιστρατεύεται ολόκληρος κρατικός μηχανισμός εναντίον συμβασιούχων εργαζομένων που διεκδικούν να γίνουν αορίστου χρόνου. Ο Δ. Κουτσούμπας στηλίτευσε και άλλες διατάξεις του Κώδικα, όπως η πρόβλεψη για Ανώνυμες Εταιρείες, στις οποίες κουμάντο θα κάνει ένα Διοικητικό Συμβούλιο μακριά από το Δημοτικό Συμβούλιο και τις ανάγκες του λαού, όπως και ότι κρίσιμες κοινωνικές υπηρεσίες μένουν «στον αέρα».

Στάθηκε και στις διατάξεις για το εκλογικό σύστημα, όπως για την επιλογή δεύτερου συνδυασμού, κάτι που παραλλήλισε με εκλογικό τζογάρισμα και την ηλεκτρονική ψήφο. Ανέδειξε την πάγια θέση του ΚΚΕ για απλή και ανόθευτη αναλογική χωρίς μπόνους και κόφτες για όλες τις εκλογές, ώστε να αποτυπώνεται η λαϊκή βούληση όπως καταγράφεται στις κάλπες και στηλίτευσε τις προβλέψεις στο όνομα της «σταθερότητας» για περιορισμό των Δημοτικών – Περιφερειακών Συμβουλίων σε τοπικές συζητήσεις, την άρση της πρόβλεψης για τουλάχιστον μία διά ζώσης συνεδρίαση τον μήνα, με δυνατότητα πλέον να γίνονται όλες διαδικτυακά, ώστε να παρεμποδίζεται η παρουσία σωματείων και φορέων, ενώ ειδική αναφορά έκανε και στα Συμβούλια Νέων. 

Τέλος, τόνισε ότι το ΚΚΕ απορρίπτει τον νέο Κώδικα και ότι θα ανοίξει τη συζήτηση στον λαό για την ανάγκη ριζικών αλλαγών και σε επίπεδο διακυβέρνησης, εξουσίας, οικονομίας, κοινωνίας, με νέους λαογέννητους πραγματικά θεσμούς πραγματικής δημοκρατίας, με αιρετούς και ανακλητούς εκπροσώπους από τον ίδιο τον εργαζόμενο λαό, για μια κοινωνία που θα έχει στο επίκεντρό της τον άνθρωπο και τις σύγχρονες ανάγκες του.

Παραθέτουμε την ομιλία:

«Το να παρουσιάζει η κυβέρνησή σας το αυτονόητο ως επιτυχία είναι τουλάχιστον πρόκληση!

Αναφέρομαι στη χτεσινή τροπολογία που φέρατε ως ερμηνεία της δικαστικής απόφασης του Αρείου Πάγου που ανοίγει τον δρόμο για περιορισμένη εφαρμογή και απαράδεκτες εξαιρέσεις ακόμα και από αυτήν την ελάχιστη ανακούφιση!

Και όχι μόνο αυτό, νομιμοποιείτε και παλιότερες παρανομίες των τραπεζών και των servicers σε βάρος δανειοληπτών, που πληρώνουν και ξαναπληρώνουν και κεφάλαιο και τόκους.

Κανείς δεν πέφτει από τα σύννεφα… εσείς είστε που μαζί με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, του ΠΑΣΟΚ και του Τσίπρα, παραδώσατε με τους νόμους σας τα σπίτια λαού στις τράπεζες, στα funds, στους servicers.

Όλοι εσείς κάνατε “ιδιώνυμο αδίκημα” τη διαμαρτυρία ενάντια στους πλειστηριασμούς, θεσπίσατε Κώδικες για να παίρνουν πιο γρήγορα οι τράπεζες τα σπίτια, καθιερώσατε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.

Απέναντί σας είναι το ΚΚΕ και οι δυνάμεις του μέσα στο εργατικό – λαϊκό κίνημα που μπαίνουν μπροστά για να σωθούν τα σπίτια του λαού από τα “κοράκια”.

Η πίεση που άσκησε το ΚΚΕ με παρεμβάσεις του στη Βουλή, η υπεράσπιση του δίκαιου αιτήματος των δανειοληπτών από δικηγόρο στέλεχος του ΚΚΕ, η συνολικότερη πίεση που ασκεί το εργατικό – λαϊκό κίνημα για την υπεράσπιση της λαϊκής κατοικίας, οδήγησαν στη δικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου που δίνει κάποιες ανάσες στα χρεωμένα, μέχρι τον λαιμό, νοικοκυριά.

Επιβεβαιώνεται πλήρως η τροπολογία που είχαμε καταθέσει το 2024 για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη, την οποία είχε απορρίψει η κυβέρνησή σας, ενώ οι υπόλοιποι είχαν καταπιεί τη γλώσσα τους.

Αφήστε λοιπόν, αυτά που ξέρετε! Υλοποίηση της απόφασης του Αρείου Πάγου σημαίνει να απομειωθεί το οφειλόμενο κεφάλαιο για τα δάνεια που εξυπηρετούνται, να επιστραφούν τα επιπλέον ποσά για όσους έχουν ήδη αποπληρώσει τα δάνεια, με τον προηγούμενο άδικο και λανθασμένο υπολογισμό των τόκων, και να ξανανοίξουν οι υποθέσεις όλων όσοι έχασαν τη ρύθμιση εξαιτίας αυτών των υπέρογκων τόκων. Κι αυτό το κόστος να επιβαρύνει αποκλειστικά τις τράπεζες και τους servicers. Γιατί από παντού ένα συμπέρασμα προκύπτει, για να κερδίσει έστω μια ανάσα, μια στάλα ανακούφισης ο ελληνικός λαός, πρέπει να χάσει το κεφάλαιο, έστω κάτι, από τα κέρδη του.

Και για να έρθω στο σημερινό νομοσχέδιο, να πω καταρχάς πως δεν πρόκειται για καμιά κοσμογονία όπως το παρουσιάζετε.

Στον νέο Κώδικα που φέρνετε, κύριοι της κυβέρνησης, αποτυπώνεται η αντιλαϊκή πολιτική στον τομέα της Τοπικής Διοίκησης, όπως αυτή υλοποιήθηκε πιο επιθετικά από το 2010 μέχρι σήμερα, με την εφαρμογή Οδηγιών και κατευθύνσεων της ΕΕ και φυσικά με τη σφραγίδα των κυβερνήσεων, και της δικής σας και πριν του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης του κ. Τσίπρα.

Τι κάνατε; Μετατρέψατε τους δήμους και τις Περιφέρειες σε μηχανισμό τοπικής φοροληστείας, χαρατσώματος όπως λέει ο λαός μας, αλλά και σε “τροχονόμο” μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων. Σήμερα φέρνετε ένα πλαίσιο ακόμα πιο θωρακισμένο απέναντι όμως στο εργατικό – λαϊκό κίνημα, τις αγωνιστικές δημοτικές αρχές και τους αιρετούς. Τοπικά χαράτσια για τους πολλούς, τις λαϊκές οικογένειες δηλαδή, πεδία κερδοφορίας για λίγους, για τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.

Αυτό είναι το νόημα του Κώδικα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο λεγόμενος “εκσυγχρονισμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης” αποτελεί προαπαιτούμενο του Ταμείου Ανάκαμψης, γεγονός που από μόνο του λέει πολλά… Αλλά και ότι, επίσης, στον Κώδικα ενσωματώνεται η κύρωση του “Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας”.

Ο όρος αυτός, σε απλά ελληνικά, σημαίνει ότι οι δήμοι και οι Περιφέρειες καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους ταμείο από το λεηλατημένο λαϊκό εισόδημα, από το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, από το τσάκισμα κάθε εργασιακού δικαιώματος.

Το ταμείο στους ΟΤΑ είναι μείον, με δική σας ευθύνη.

Από τα στοιχεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), προκύπτει μείωση των κρατικών πόρων προς τους δήμους κατά 32,3% σε σχέση με το 2009, δηλαδή μείον 1,3 δισ. ευρώ! Καταθέτουμε στα πρακτικά και τον σχετικό πίνακα…

Αντίστοιχα και η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), επί προεδρίας του εκλεκτού τότε της κυβέρνησής σας, περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού, είχε καταθέσει ακόμα και αναφορά στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου το 2018 με θέμα “Τη μη απόδοση από το κεντρικό κράτος των αναλογούντων, ανθρώπινων και οικονομικών, πόρων σε σχέση με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες στις Περιφέρειες”.

Στον νέο Κώδικα διατηρείται τυπικά η πρόβλεψη του νόμου του 2010, του γνωστού ως “Καλλικράτη”, για τη χρηματοδότηση των δήμων από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ), διατηρείται όμως και ο κόφτης των μνημονίων.

Εάν εφαρμοζόταν ο νόμος του 2010, θα έπρεπε να δοθούν στους δήμους 8,2 δισ. ευρώ το 2025 και δόθηκαν μόλις 2,5 δισ.! Προκύπτει άρα μια διαφορά 5,7 δισ. Πού πήγαν αυτά τα λεφτά, κύριοι της κυβέρνησης; Για το 2026 αντίστοιχα προκύπτει διαφορά 5,8 δισ.; Σας ξαναρωτάμε, πού πήγαν τα λεφτά;

Δεν σας λέμε αυτά που προτείνει το ΚΚΕ, αλλά αυτά που λένε οι δικοί σας νόμοι. Να σας πούμε, λοιπόν, εμείς πού πήγαν, γιατί πάει πολύ πια με την επαίσχυντη προπαγάνδα σας.

Τα χρήματα αυτά, χρήματα του ελληνικού λαού δηλαδή, τα πήρατε για να ανακεφαλοποιήσετε τις τράπεζες, για να πληρώσετε τις δόσεις στο ΔΝΤ, για να δοθεί ζεστό χρήμα σε επιχειρηματικούς ομίλους και για τους πολεμικούς εξοπλισμούς του ΝΑΤΟ! Εκεί πήγαν τα λεφτά του ελληνικού λαού.

Δεν φτάνει που τα λαϊκά στρώματα πληρώνουν, χρόνια τώρα, το 95% των φορολογικών εσόδων του κράτους. Έχετε το θράσος να τους ζητάτε ξανά να πληρώσουν για τις ίδιες υπηρεσίες, με τα πάνω από συνολικά 50 άρθρα για φόρους και τέλη που προβλέπονται και σε αυτόν τον Κώδικα.

Αλήθεια! Στον νέο Κώδικα που φέρνετε δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για τους παρακρατηθέντες, από τους κεντρικό κράτος, πόρους. Τι θα γίνει μ’ αυτούς; Θα γραφτούν στο χιόνι κι αυτοί;

Είναι τραγικό ότι με αυτή την κατάσταση ζητάτε από τους δήμους να έχουν και αποθεματικό για την Πολιτική Προστασία!

Πάντως, προβλέπετε βραβεία και έπαθλα για όσες δημοτικές και περιφερειακές αρχές πιάνουν “καλές επιδόσεις” στη φοροληστεία, στην αντεργατική πολιτική τους και ούτω καθεξής. Με το μαστίγιο πάει πάντα και το τυράκι!

Πάμε τώρα στο μεγάλο θέμα για τη συνειδητή πολιτική της υποστελέχωσης! Οι υπηρεσίες στους δήμους και τις Περιφέρειες είναι πραγματικά σε τραγική κατάσταση. Με ένα “μωσαϊκό” εργασιακών σχέσεων και τραγική πρωτιά σε εργατικά δυστυχήματα, με νεκρούς και σακατεμένους εργαζόμενους.

Για παράδειγμα, στην Περιφέρεια Αττικής, τη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας, οι οργανικές θέσεις είναι 3.456 και υπηρετούν μόλις 1.761 μόνιμοι και αορίστου χρόνου εργαζόμενοι. Και μιας και είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, γνωρίζετε ότι συνολικά στις Διευθύνσεις Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αττικής υπηρετούν συνολικά μόνο 29 εργαζόμενοι. Προφανώς και το γνωρίζετε… Προβλέπετε κάτι όμως για τη στελέχωση αυτών των υπηρεσιών; Φυσικά ρητορικό είναι το ερώτημα! Δεν προβλέπετε.

Και μιας και μιλάμε για τους εργαζόμενους στους δήμους: Με τον νέο Κώδικα διατηρείται η απαράδεκτη “διάταξη Βορίδη”, που προβλέπει την υποχρεωτική άσκηση έφεσης εναντίον πρωτόδικης απόφασης υπέρ της μονιμοποίησης των εργαζομένων. Η οποία έφεση, πλέον, θα ασκείται από τον δήμαρχο ή τον περιφερειάρχη προσωπικά! Και προσθέτετε και το άρθρο 731, όπου προβλέπεται να παρίστανται υποχρεωτικά ως διάδικοι τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών, ακόμα και σε δίκες ασφαλιστικών μέτρων. Τέτοιο είναι το μένος σας για τους εργαζομένους; Να επιστρατεύεται όλος αυτός ο κρατικός μηχανισμός απέναντι σε έναν εργαζόμενο, που διεκδικεί η σύμβασή του να γίνει αορίστου χρόνου;

Είναι πλέον σαφές ότι η “διάταξη Βορίδη” και συνολικά το αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο, έρχεται να επιταχύνει την υποστελέχωση και κατ’ επέκταση την εκχώρηση αρμοδιοτήτων στους διάφορους ιδιώτες εργολάβους που καραδοκούν.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που αφιερώνετε σελίδες επί σελίδων για τους αναπτυξιακούς οργανισμούς των δήμων και των Περιφερειών. Είναι το σχήμα που προκρίνετε για να γίνει γρήγορα η δουλειά της εκχώρησης.

Ανώνυμες Εταιρείες, όπου κουμάντο θα κάνει το εκάστοτε Διοικητικό Συμβούλιο, μακριά από το Δημοτικό Συμβούλιο και, κυρίως, μακριά από τις ανάγκες του λαού της κάθε περιοχής. Αυτό εξυπηρετεί το άρον – άρον κλείσιμο από 1η Γενάρη του 2027 των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ), χωρίς πρόβλεψη για το προσωπικό τους, και παράλληλα η ασφυκτική μεταφορά αρμοδιοτήτων στους δήμους.

Υπηρεσίες που χρηματοδοτούνται σε μεγάλο μέρος από προγράμματα με ημερομηνία λήξης. Όπως είναι τα Δημοτικά Ιατρεία, τα Κοινωνικά Φαρμακεία, τα συσσίτια και τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων, τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και ΑμεΑ, οι Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, τα Κέντρα Κοινότητας, οι δομές καταπολέμησης της βίας κατά των γυναικών…

Όλα αυτά είναι στον αέρα! Το ομολογεί το υπουργείο Οικονομικών, με κατεπείγουσα επιστολή του, στα μέσα του 2025, προς τις ειδικές υπηρεσίες διαχείρισης των Περιφερειακών Προγραμμάτων ΕΣΠΑ 2021-2027.

Και ερχόμαστε σε μια ιλαροτραγωδία, για την οποία μάλιστα, θέλετε να μας κάνετε και μαθήματα δημοκρατίας!!! Εάν το θέμα δεν ήταν πραγματικά τόσο σοβαρό, θα μπορούσε να δώσει υλικό για θεατρικές επιθεωρήσεις. Και αναφέρομαι στο ότι εισηγείστε ότι θα μπορεί ο εκλογέας, στο ίδιο ψηφοδέλτιο, να ψηφίσει και δεύτερο συνδυασμό!

Επικρατών θα θεωρείται ο συνδυασμός που θα συγκεντρώνει το 42% συν μια ψήφο. Σαν τον “πυρετό” πέφτει το απαιτούμενο ποσοστό. Ήταν 43%, πριν νομίζω ήταν 50%. Τώρα 42%!

Εάν δε συγκεντρώσει κάποιος συνδυασμός την απαιτούμενη πλειοψηφία -πλειοψηφία που λέει ο λόγος δηλαδή- στους δυο πρώτους συνδυασμούς συνυπολογίζονται και οι “δεύτερες” επιλογές που θα υπάρχουν υπέρ τους στους υπόλοιπους συνδυασμούς και επικρατών θα θεωρείται αυτός με το μεγαλύτερο ποσοστό.

Δηλαδή προτείνετε έναν εκλογικό νόμο με χαρακτηριστικά παπατζή! Εδώ ο δήμαρχος εκεί ο δήμαρχος, πού είναι ο δήμαρχος; Εδώ παπάς εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς; Ή αλλιώς εκλογικό τζογάρισμα λέγεται αυτό.

Βέβαια, όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, οι “δεύτερες” και “τρίτες” επιλογές, όταν δεν αμφισβητούν και την κυρίαρχη πολιτική, είναι μια από τα ίδια.

Την ίδια στιγμή που αυτός ο επικρατών συνδυασμός θα λαμβάνει τα 3/5 των εδρών του Συμβουλίου, συνεχίζετε να κόβετε και τον συνδυασμό που δεν έπιασε το 3% από την εκπροσώπησή του. Εισάγετε τη δυνατότητα για την αγαπημένη σας ηλεκτρονική ψήφο. Λες και αυτό είναι το πρόβλημα της μειωμένης συμμετοχής στις εκλογές, βουλευτικές και τοπικές, δημοτικές, περιφερειακές.

Πάγια θέση μας είναι η απλή και ανόθευτη αναλογική και στην Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση, χωρίς μπόνους εδρών για τον πρώτο συνδυασμό και χωρίς κόφτες. Γιατί αυτό είναι το μοναδικό εκλογικό σύστημα που μπορεί να αποτυπώσει τη λαϊκή βούληση, όπως αυτή τουλάχιστον καταγράφεται στις κάλπες.

Γιατί, εδώ που τα λέμε, στην πραγματικότητα, η λαϊκή βούληση δεν αποτυπώνεται γνήσια στις εκλογές, αφού περνά και μέσα από διάφορες συμπληγάδες ενός συστήματος, που μοναδική του έγνοια είναι η εξασφάλιση της αντιλαϊκής ύπαρξής του, της “σταθερότητας” των “ημετέρων”.

Γι’ αυτό και τα Περιφερειακά και Δημοτικά Συμβούλια περιορίζονται σε τυπικές συζητήσεις κατά κανόνα διαχειριστικών ζητημάτων.

Γι’ αυτό μειώνετε τη συχνότητα ακόμα και αυτών των αποστειρωμένων συνεδριάσεων λογοδοσίας δημοτικών και περιφερειακών αρχών.

Γι’ αυτό περιορίζετε περαιτέρω τη δυνατότητα στις παρατάξεις της αντιπολίτευσης για θέματα που μπορούν να εντάξουν στην ημερήσια διάταξη προς συζήτηση που απασχολούν πραγματικά τον λαό.

Γι’ αυτό καταργείτε ακόμα και την πρόβλεψη για σύγκληση Συμβουλίου μετά από αίτημα του 1/3 των μελών που το αποτελούν.

Αλήθεια, τι φοβάστε; Αίρεται ακόμα και η πρόβλεψη να γίνεται τουλάχιστον μία συνεδρίαση των Συμβουλίων τον μήνα διά ζώσης και δίνεται η δυνατότητα να γίνονται όλες διαδικτυακά!

Προφανώς, θέλετε να αποτρέψετε και την παρουσία πολιτών, σωματείων, μαζικών φορέων στις συνεδριάσεις. Φορέων που οι διεκδικήσεις τους συνιστούν, κατά την άποψή σας, “παραφωνία” στην πολύχρωμη αντιλαϊκή ομοφωνία σας.

Με την τόση δημοκρατία, σας πήρε ο πόνος και για τη νεολαία. Καθίσταται υποχρεωτική η εκλογή Συμβουλίων Νέων σε δήμους με πληθυσμό άνω των 2.000 κατοίκων, αλλά αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο και ενιαίο ψηφοδέλτιο. Τόση είναι η αγωνία σας να κόψετε τη νέα γενιά στα μέτρα σας! Αλλά τελικά δεν πιστεύω ότι θα σας κάνει τη χάρη.

Γιατί απέναντί σας βρίσκονται οι εκλεγμένοι του ΚΚΕ, σε Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια, που πρωτοστατούν στην ουσιαστική ενημέρωση του εργαζόμενου λαού, της νεολαίας, που θα πληρώσουν ξανά τον βαρύ λογαριασμό που τους φορτώνετε με το έτσι θέλω.

Γι’ αυτό ακριβώς η φιλοσοφία και οι πρακτικές του νέου Κώδικα απαιτείται να καταδικαστούν και στη συνείδηση του εργαζόμενου λαού, ο οποίος βιώνει τις συνέπειες της πολιτικής ενός κράτους ανίκανου να προστατεύσει τις ζωές, τις λαϊκές περιουσίες, για παράδειγμα σε ένα έντονο καιρικό φαινόμενο, αλλά ικανότατου να συμμετέχει σε στρατιωτικές αποστολές, για παράδειγμα, εκτός συνόρων στο όνομα κάποιας γεωστρατηγικής αναβάθμισης της χώρας.

Ο κώδικάς σας, κύριοι της κυβέρνησης, απορρίπτεται από το ΚΚΕ. Εμείς, από τη μεριά μας, θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία για να ανοίξουμε τη συζήτηση μέσα στον λαό για την ανάγκη ριζικών αλλαγών σε επίπεδο διακυβέρνησης, εξουσίας, οικονομίας, κοινωνίας, με νέους λαογέννητους θεσμούς πραγματικής δημοκρατίας, με αιρετούς και ανακλητούς εκπροσώπους από τον ίδιο τον εργαζόμενο λαό.

Για μια κοινωνία που θα έχει στο επίκεντρό της τον άνθρωπο και τις σύγχρονες ανάγκες του. Έτσι όπως αρμόζει να ζούμε στον 21ο αιώνα!».

Σχετικά θέματα

Post
Filter