Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Αριστεία» του ψέματος: Η μισή «συγγνώμη» για το «τσάμπα πέθανε»

Σε πανικό βρίσκεται η κυβέρνηση, μετά τις απαράδεκτες δηλώσεις από τη βουλευτή της ΝΔ Χριστίνα Αλεξοπούλου πως… «το τζάμπα πέθανε»...

Πρόσθεσε τον Ημεροδρόμο στην Google

Σε πανικό βρίσκεται η κυβέρνηση, μετά τις απαράδεκτες δηλώσεις από τη βουλευτή της ΝΔ Χριστίνα Αλεξοπούλου πως… «το τζάμπα πέθανε». Η βουλευτής αναγκάστηκε σήμερα να ζητήσει… μισή «συγγνώμη», αλλάζοντας, όμως, το περιεχόμενο των λόγων της. 

Η Αλεξοπούλου είχε δηλώσει ότι «το τζάμπα πέθανε» σε ερώτηση για το κόστος των ενοικίων που καλούνται να πληρώσουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούν σε ακριτικές περιοχές ή νησιά. Σήμερα, μιλώντας στον ANT1, ισχυρίστηκε ότι παρεξηγήθηκαν όσα δήλωσε, προσθέτοντας ότι «ζητά συγγνώμη, εάν προκάλεσε το κοινό αίσθημα». Δεν έμεινε, όμως, μόνο σε αυτό. Επανέλαβε το παραμύθι πως η ατάκα της αυτή δεν αφορούσε τους πολίτες αλλά τη «ρητορική» της αντιπολίτευσης. Επιπλέον, σε άλλη συνέντευξη της, στο OPEN, άρχισε να κατηγορεί αδιακρίτως… για «δολοφονία χαρακτήρα». 

Εμείς να θυμίσουμε ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, χτες, έσπευσε να καλύψει τις άθλιες δηλώσεις που έκανε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Χριστίνα Αλεξοπούλου, με το παραμύθι που σήμερα είπε η Αλεξοπούλου. Ακολούθησε δήλωση Μητσοτάκη σε συνέντευξη στον ΣΚΑΙ, το βράδυ, όπου αναγκάστηκε να πάρει αποστάσεις από τις δηλώσεις της, λόγω της κατακραυγής. Και μετά, δηλαδή, σήμερα (τι θαύμα!) η Αλεξοπούλου… ανακάλυψε ότι έκανε λάθος, ζήτησε μισή «συγγνώμη», αλλά ισχυρίστηκε ό,τι και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος: Δηλαδή ότι δεν απευθύνθηκε στους πολίτες.

Αρκεί να δει κανείς το σχετικό βίντεο για να καταλάβει ότι η κυρία Αλεξοπούλου λέει ψέματα στις δικαιολογίες. Ήταν σαφή αυτά που είπε. Ιδού:

 

 
Post
Filter