Ανακοίνωση της ΔΑΣ ΟΑΣΘ για τη φωτιά εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 09.00 σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ που κινούνταν επί της Περιφερειακής οδού στο ρεύμα προς τα δυτικά μετά τα Κωνσταντινουπολίτικα
Λεωφορείο του ΟΑΣΘ που προέρχεται από την εταιρία ενοικίασης, κινούνταν σήμερα στην περιφερειακή οδό από ανατολικά προς δυτικά «λαμπάδιασε» και κάηκε ολοσχερώς. Το αρθρωτό όχημα εργαζόταν στην γραμμή του αεροδρομίου 01Χ και κατευθυνόταν προς το αμαξοστάσιο Σταυρούπολης χωρίς επιβάτες για αντικατάσταση, λόγω προβλήματος στις αναρτήσεις.
Παρότι το λεωφορείο δεν είχε κόσμο είναι προφανές ότι προκλήθηκε αναστάτωση στον οδηγό, ο οποίος πρόλαβε και εγκατέλειψε το όχημα πριν η φωτιά εξαπλωθεί, ωστόσο είναι προφανές ότι τέτοια περιστατικά θέτουν σε κίνδυνο τους εργαζόμενους και τους επιβάτες και πλήττουν την αξιοπιστία των Συγκοινωνιών.
Πλέον έχουμε χάσει το μέτρημα από το πόσα οχήματα του Οργανισμού έχουν καεί αλλά και των ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ. Αλλά έχουμε χάσει το μέτρημα και από τα εκατομμύρια που καρπώνονται κάθε χρόνο οι ιδιώτες της συγκοινωνίας της πόλης για να παρέχουν με τα «σαπάκια» τους υποβαθμισμένη συγκοινωνία. Το σημερινό περιστατικό δείχνει πόσο «νέο» θα είναι το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ για την πλήρη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης που θα ταΐσει τους ιδιώτες με 648 εκατομμύρια ευρώ. Αποδεικνύεται ότι παρά τις «εξαγγελίες» και τις «δεσμεύσεις» της κυβέρνησης τα «Τέμπη» είναι εδώ κάθε μέρα!
Οι λομπίστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπαγόρευσαν την Ευρωπαϊκή οδηγία 1370/2007 ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών και τα κόμματα που την ψήφισαν και την εφάρμοσαν στη χώρα μας, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι οι υπεύθυνοι για την απαξίωση του ΟΑΣΘ και την υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου για να βρουν πρόσφορο έδαφος τα κάθε λογής κοράκια-ιδιώτες.
Για αυτούς το κράτος δουλεύει ρολόι, για τους εργαζόμενους δεν έχει ούτε Συλλογική Σύμβαση, για τους επιβάτες ούτε φθηνή ούτε συχνή ούτε ποιοτική συγκοινωνία.
Το Υπουργείο Μεταφορών και η διοίκηση του ΟΑΣΘ πρέπει άμεσα να λάβουν τα μέτρα τους να μην υπάρξουν ανάλογα περιστατικά.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ απαιτούμε:
— Νέα σύγχρονα λεωφορεία κατάλληλα για τις μορφολογικές και κλιματολογικές συνθήκες της πόλης. Απαγόρευση εισαγωγής από άλλες χώρες και κυκλοφορίας μεταχειρισμένων συγκοινωνιακών μέσων.
— Πρόσληψη τεχνικού προσωπικού και οδηγών με συμβάσεις αορίστου χρόνου, πλήρη εργασιακά δικαιώματα και αναγνώριση προϋπηρεσίας. Άμεση μονιμοποίηση των 8μήνων.
— Άμεσα να υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες μας.
–Ένταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) και των εργαζόμενων σε αυτά σε έναν Ενιαίο κρατικό φορέα χωρίς καμία συμμετοχή ιδιωτών. Η συγκοινωνία δεν είναι εμπόρευμα.