Mήνυμα αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό, από τη συναυλία του Λεξ στο Καυταντζόγλειο, έστειλαν οι Φοιτητικοί Σύλλογοι Θεσσαλονίκης.
Οι φοιτητές ανάβοντας καπνογόνα και φωνάζοντας συνθήματα, ανάρτησαν κατά τη διάρκεια της συναυλίας πανό που ανέγραφε: «Από τη Θεσσαλονίκη ως τη Γάζα, η αλληλεγγύη το όπλο των λαών! Λευτεριά στην Παλαιστίνη».


