Σοβαρό εργατικό «ατύχημα» σημειώθηκε στην «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» στην Πάτρα, λίγες ώρες πριν την απεργία που έχει προκηρύξει το Εργατικό Κέντρο Πάτρας κλαδικά και επιχειρησιακά σωματεία στη ΒΙΠΕ, για μέτρα Υγείας και Ασφάλειας.
Το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων της «Αθηναϊκής Ζυθοποιίας» μετά και το «ατύχημα», μετέτρεψε την προγραμματισμένη για αύριο στάση εργασίας σε 24ωρη απεργία.