Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Σούπερ Μάρκετ: Τρελοί τζίροι πάνω από 10 δισ. ευρώ για το 2021, την ώρα που η ακρίβεια σαρώνει

Αύξηση τζίρου κατά 9,54% σε σχέση με το 2019!

Οσο τα βλέμματα των καταναλωτών είναι στραμμένα στα ράφια των σούπερ μάρκετ αναζητώντας εναγωνίως το προϊόν με τις χαμηλότερες ανατιμήσεις μπας και γλιτώσουν λίγα λεπτά του ευρώ, οι οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων του κλάδου καταγράφουν συνολικά τζίρο 10,11 δισ. ευρώ το 2021, αυξημένο κατά 2,41% συγκριτικά με το 2020 και 9,54% σε σύγκριση με το 2019.

Τα στοιχεία παρουσιάζονται αναλυτικά στο ετήσιο «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2022», που κυκλοφορεί τις επόμενες ημέρες από τις εκδόσεις Βοussias, ενώ ο αρχισυντάκτης της έκδοσης και του περιοδικού «σελφ σέρβις», Νικόλας Παπαδημητρίου, προδημοσιεύει τα βασικά ευρήματα και συμπεράσματα.

«Οι θετικές εξελίξεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2021, όπως η αύξηση των πωλήσεων, της ρευστότητας και της κερδοφορίας, δημιουργούν αισιοδοξία ως βάση εκκίνησης των εταιρειών του για τη χρήση του 2022, η οποία πιθανότατα θα είναι η σημαντικότερη μετά από εκείνη του 2015, λόγω των πολλών και σημαντικών εξελίξεων (πόλεμος στην Ουκρανία, ενεργειακή κρίση, υψηλός πληθωρισμός). Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το 2021 αποδείχθηκε σαφώς θετικό, καθώς οι περισσότεροι δείκτες των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ βελτιώθηκαν» σημειώνει η προδημοσίευση.

Οπως αποτυπώνεται στην έρευνα του «Πανοράματος», το 2021 ήταν η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής ανόδου των κλαδικών πωλήσεων, οι οποίες από το 2016 έχουν αυξηθεί συνολικά πάνω από 31% ή 2,42 δισ. ευρώ. «Το γεγονός αποδίδεται, πρώτον, στην επίδραση της πανδημίας και των lockdowns, δεύτερον, στην πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου τής πάλαι ποτέ Μαρινόπουλος, τρίτον, στην οργανική ανάπτυξη του κλάδου έναντι ανταγωνιστικών προς αυτόν δικτύων και, τέταρτον, στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις από το δεύτερο εξάμηνο του 2021» σχολιάζει ο αρχισυντάκτης της έκδοσης.

Πηγή: efsyn.gr

Σχετικά θέματα