Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Σκοταδιστικό κήρυγμα στις Εκκλησίες κατά των αμβλώσεων – Εγκύκλιος «Περί της προστασίας της ανθρώπινης ζωής και αποφυγής των αμβλώσεων»

Σε ένα κρεσέντο σκοταδισμού προχωράει η Εκκλησία, η οποία έχει ανακοινώσει κήρυγμα από άμβωνος (σήμερα Πέμπτη) κατά των αμβλώσεων σε..

Σε ένα κρεσέντο σκοταδισμού προχωράει η Εκκλησία, η οποία έχει ανακοινώσει κήρυγμα από άμβωνος (σήμερα Πέμπτη) κατά των αμβλώσεων σε όλες τις εκκλησίες της χώρας. 

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι τα όσα χυδαία είπε ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Υπενθυμίζεται ότι ο Μητροπολίτης ισχυρίστηκε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η εκκλησία θα πρέπει να εγκρίνει τις ιατρικές αποφάσεις: «Αν ο εγκέφαλος του παιδιού είναι ότι θα βγει προβληματικό, τότε θα πρέπει να ζητήσει την βοήθεια της εκκλησίας και να δεχθεί να κάνει άμβλωση αλλά με ( …) επιστημονική και όχι με χρηματική εξασφάλιση της αποφάσεως του γιατρού». Λογική απόληξη αυτής της θεωρίας είναι ότι «Δεν κάθεται μία γυναίκα να βιαστεί χωρίς να το θέλει» -όπως είπε στην ίδια συνέντευξη. 

Φυσικά, η Ιερά Σύνοδος, όχι μόνο καλύπτει την ουσία των δηλώσεων του Μητροπολίτη, αλλά τις κάνει παντιέρα με ένα πρωτοφανές και σκοταδιστικό κείμενο. 

Σταχυολογούμε από την Εγκύκλιο της Συνόδου: 

  • «Το  έμβρυο είναι τέλειος άνθρωπος κατά την ταυτότητα, ο οποίος εξελίσσεται και αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της  εγκυμοσύνης στα μητρικά σπλάγχνα, προσδοκώντας τη γέννηση, για να συνεχίσει την ανάπτυξη κατά τη βιολογική πορεία του, μετά δε και τον  βιολογικό θάνατο, να μεταβεί στην  αιώνια Όντως Ζωή, αναμένοντας την  κοινή Ανάσταση. Ο άνθρωπος δεν πεθαίνει όταν σταματά η αναπνοή του ούτε όταν παύει να χτυπά η καρδιά του. Ο άνθρωπος συνεχίζει».
  • «Δυστυχώς, όμως, στις μέρες μας υπάρχουν επιστημονικές δήθεν θεωρήσεις που αμφισβητούν αυτήν την αξία του εμβρύου, υπάρχουν κοινωνικές αντιλήψεις που το εγκαταλείπουν απροστάτευτο, στερώντας του το προνόμιο της ζωής, υπάρχει νομολογία που θωρακίζει νομικά τις εκτρώσεις, αλλά όχι και το δικαίωμα του εμβρύου στη ζωή, δικαιολογώντας έτσι την ανθρώπινη αγριότητα».
  • «Μάλιστα και στην πατρίδα μας, που πληθυσμιακά φθίνει με γοργούς ρυθμούς, υπερβαίνει κατά πολύ, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, τον αριθμό των γεννήσεων. Κάτι αντίστοιχο ισχύει για όλες τις λεγόμενες ανεπτυγμένες περιοχές του πλανήτη, στις οποίες παρατηρείται διαρκώς αυξανόμενη γήρανση τον πληθυσμού. Η Εκκλησία μας, ως μητέρα της πνευματικής ζωής, που με θέρμη προσεύχεται για την υγεία, τη μακροζωία και την αναγέννηση των γεννημένων, δεν μπορεί να θεωρήσει την επιλογή της άμβλωσης απλώς και μονομερώς σαν ένα νομικό ζήτημα ή απόλυτο ανθρώπινο δικαίωμα της κυοφορούσας το κεκτημένο της σύγχρονης κοινωνίας.»
  • «Ζητεί από τις ευλογημένες με τη δυνατότητα της μητρότητος γυναίκες να προστατεύσουν με κάθε τρόπο τον θησαυρό της ζωής που κρατούν στα σπλάγχνα τους και, παρά τις συχνά αντίξοες συνθήκες ή την πιεστική γνώμη των άλλων, να δεχθούν με εμπιστοσύνη και πίστη το δώρο του Θεού.»
  • «Η εσκεμμένη και άκριτη αφαίρεση μιας ζωής είναι αντίθετη προς τον οφειλόμενο σεβασμό μας στην ιερότητα της θείας δημιουργίας και μάλιστα στην κορωνίδα αυτής, τον άνθρωπο, απομακρύνει την ενέργεια του Θεού από τη ζωή μας και φυγαδεύει τη χάρη Του.»

Η Εκκλησία επαναφέρει πλήρως μια ιδεαλιστική και ανορθολογική αντίληψη για τη ζωή. Όπου η ζωή ξεκινάει από τη σύλληψη και ως εκ τούτου πρέπει να «προστατευθεί». Η πλήρης απόρριψη κάθε έννοιας ιατρικού και νομικού πολιτισμού επιδιώκει όχι μόνον τη διαμόρφωση μιας νέας αντίληψης για τη ζωή, βασισμένη σε κατασκευασμένα από την ίδια θεωρήματα, αλλά το κυριότερο επιδιώκει να αναδείξει τις γυναίκες ως υπεύθυνες και ένοχες όχι μόνο για τη δήθεν «αφαίρεση» μιας ζωής, αλλά ακόμη και για κοινωνικά προβλήματα όπως είναι η υπογεννητικότητα ή η προστασία της οικογένειας. 

Σχετικά θέματα

Απόψεις