Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

” Σε όλον τον Προαστιακό είναι τυφλό το σύστημα” – Με τηλεγραφήματα από τη Δουκίσσης Πλακεντίας ως το Αεροδρόμιο!

Κι άλλες αποκαλύψεις από τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστα Γενιδούνια στον Real Fm για τις απαράδεκτες ελλείψεις στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κ. Γενιδούνιας, μιλώντας στον realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου είπε ότι «το μοναδικό κομμάτι όπου λειτουργεί η τηλεδιοίκηση στον Προαστιακό της Αθήνας είναι το ΣΚΑ- αεροδρόμιο. Τις τελευταίες 7-10 ημέρες που υπήρχαν ανακοινώσεις της Hellenic Train για αλλαγές δρομολογίων ή ότι δεν γίνονται δρομολόγια μετά την Δουκίσσης Πλακεντίας, δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση».

Υπάρχουν και χειρότερα όμως… Οπως συμπλήρωσε:  «δεν είχε καταργηθεί το δρομολόγιο του μετρό αυτές τις 10 ημέρες που υπήρχε πρόβλημα. Απλά μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας, σε αυτά τα δύο χιλιόμετρα είχαν σβήσει τα φωτοσήματα. Εγώ που δούλεψα, μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας μου έστελναν ένα τηλεγράφημα και όταν έφευγα από το Αεροδρόμιο μου έδιναν άλλο ένα τηλεγράφημα πού θα έβρισκα το φωτόσημο εισόδου.  Δεν σταμάτησε ποτέ το μετρό στο σημείο αυτό. Απλώς μετά την Πλακεντίας μας έδινε μια οδηγία ο διαχειριστής υποδομής με ασύρματο για να γνωρίζουμε».

Οι παραπάνω δηλώσεις είναι η απάντηση του Κ. Γενιδούνια στα όσα είπε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης σε συνέντευξή του στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, σύμφωνα με τον οποίο όλα όλα λειτουργούν κανονικά από Δουκίσσης Πλακεντίας έως Αεροδρόμιο. 

Η αδιανόητη και εγκληματική κατάντια δεν σταματάει εδώ. Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών συνέχισε αποκαλύπτοντας  ότι: 

«Σε όλον τον Προαστιακό είναι τυφλό το σύστημα. Από τα Λιόσια για να πάει ο Προαστιακός μέχρι την Κόρινθο, οι μηχανοδηγοί που κάνουν αυτή τη διαδρομή παίρνουν μια εντολή μέσω ασυρμάτου ή μέσω χαρτιού η οποία μας λέει: «θα φύγετε από τα Λιόσια και θα πάτε στην Κόρινθο, 80 χλμ. παρακάτω. Όταν κάνετε αυτή τη διαδρομή επειδή δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, ούτε οι φωτεινές ενδείξεις θα περάσετε από δύο σταθμούς, όπου μόνοι σας, με την εμπειρία και τον επαγγελματισμό σας, θα μειώσετε την ταχύτητα του συρμού και θα εισέλθετε σε παρακαμπτηρίους στα Μέγαρα και τους Αγίους Θεοδώρους. Μας ακούνε οι επιβάτες του Προαστιακού, τα γνωρίζουν αυτά, οι μηχανοδηγοί τα λέμε εδώ και 15 χρόνια. Μειώνουμε την ταχύτητα στα 60 χλμ. «Ας παραδεχτούν την αλήθεια ότι δεν λειτουργούσαν τα συστήματα αυτά. Μην μας προκαλούν κιόλας».

Πάντως και σύμβουλος της Διοίκησης του ΟΣΕ παραδέχθηκε ότι «από το 2007 μέχρι το 2010 το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε πέντε τηλεδιοικήσεις, σε Κόρινθο, ΣΚΑ, Λιανοκλάδι, Λάρισα και Θεσσαλονίκη. Μετά το 2010, η τηλεδιοίκηση άρχισε σιγά σιγά να καταρρέει για διάφορους λόγους». «Έτσι φτάσαμε να μην έχουμε τηλεδιοικήσεις στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου. Αυτήν τη στιγμή, περίπου το 50% του σιδηροδρομικού δικτύου δεν έχει τηλεδιοίκηση. Βρίσκεται σε φάση ανάταξης, με χρονικό προγραμματισμό για να τελειώσει τον Ιούλιο του 2023, αν παραδοθούν εγκαίρως τα ανταλλακτικά που έχει ζητήσει ο ΟΣΕ» ανέφερε.

Ανήκουστα πράγματα!

Σχετικά θέματα

Απόψεις