H Pfizer αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-19 για το σύνολο του έτους κατά 7,5% στα 36 δισ. δολάρια, καθώς υπογράφει συμφωνίες με χώρες για ενισχυτικές δόσεις και λαμβάνει εγκρίσεις για τη χρήση των εμβολίων της σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι είναι σε σωστή τροχιά σε ό,τι αφορά την παράδοση 2,3 δισ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος.
Λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο τον κόσμο που γρήγορα μετατράπηκε σε εμπόρευμα μέσα στην καπιταλιστική οικονομία, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας. Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.
Η τεράστια κερδοφορία της Pfizer προήλθε μέσα στα πλαίσια ενός σκληρού ανταγωνισμού με τις εταιρείες Moderna και η Johnson & Johnson, οι οποίες συνάντησαν προβλήματα στην παραγωγή του εμβολίου, συνθήκη που ευνόησε την Pfizer στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με πολλές χώρες.
Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.
Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισεκ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.