Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Οι Ιαβέρηδες από τα Lidl

Ηλικιωμένη στο Ίλιον έκανε το ίδιο «έγκλημα» με τον Γιάννη Αγιάννη – Υπαναχώρηση από τα Lidl μετά τον σάλο –..

Ηλικιωμένη στο Ίλιον έκανε το ίδιο «έγκλημα» με τον Γιάννη Αγιάννη – Υπαναχώρηση από τα Lidl μετά τον σάλο – Οι «Άθλιοι» είναι εδώ.

Στο μυθιστόρημα του Β. Ουγκώ, πάνω από 150 χρόνια πριν, ο Ιαβέρης είναι αμείλικτος με το «έγκλημα» του Γιάννη Αγιάννη να κλέψει ψωμί για να φάει η οικογένειά του που λιμοκτονούσε.

Ο τίτλος του μυθιστορήματος γνωστός: «Οι Άθλιοι».

Οι Ιαβέρηδες είναι ακόμα εδώ και συμμετέχουν στην «ελεύθερη αγορά» της «ελεύθερης» κοινωνίας μας. 

Στην Ελλάδα εμφανίστηκαν και οι Ιαβέρηδες από τα Lidl.

Μια ηλικιωμένη, που θα μπορούσε να ήταν η μάνα σου και η μάνα μου, αντιμετωπίζει δυσβάσταχτα οικονομικά προβλήματα.  Το απόγευμα του Σαββάτου πήγε σε σούπερ μάρκετ στο Ίλιον και έκλεψε. Για να φάει. Εκλεψε τρόφιμα  (κρέας και τυρί) αξίας 30 ευρώ. Εκανε το ίδιο «έγκλημα» με τον Γιάννη Αγιάννη,

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας. Παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να πληρώσουν οι ίδιοι για την γιαγιά, να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, οι υπεύθυνοι ήταν ανένδοτοι. Μάλιστα, κάλεσαν την αστυνομία που προσήγαγε την 70χρονη.

Εκεί η γυναίκα εξήγησε ότι προχώρησε σε αυτήν την πράξη καθώς αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Οτι δεν έχει καθόλου χρήματα και ένα στεγαστικό δάνειο με πολύ μεγάλη ρύθμιση, το οποίο πληρώνει με τη σύνταξή της για να μην της πάρουν το σπίτι.

Επαναλαμβάνουμε: Υπήρχαν πελάτες του σούπερ μάρκετ που προσφέρθηκαν να καλύψουν το ποσό, που θέλησαν να κλείσουν το θέμα χωρίς να προχωρήσουν οι ποινικές διαδικασίες.  Το σούπερ μάρκετ όμως επέμεινε να προχωρήσει η διαδικασία της μήνυσης σε βάρος της γυναίκας.

Αστυνομικοί που προσήγαγαν την 70χρονη ζήτησαν από το σούπερ μάρκετ να μην προχωρήσει σε νομικές διαδικασίες σε βάρος της όταν άκουσαν την ιστορία της.

Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ήταν ανένδοτοι. 

Προσπάθησε να αυτοκτονήσει από την ντροπή της

Γειτόνισσα της ηλικιωμένης γυναίκας μίλησε στο OPEN και αποκάλυψε ότι η γυναίκα επιχείρησε να αυτοκτονήσει. «Παραλίγο να μας πάθει ζημιά το βράδυ. Πήρε τρία χάπια της πίεσης μαζεμένα και την πήγαμε στο νοσοκομείο. Προσπαθεί η γιαγιά να αυτοκτονήσει γιατί δεν σηκώνει την ντροπή και φοβάται μην φτάσει στα αφτιά των γιων της αυτός ο διασυρμός».

«Εγώ πήγα στο σουπερμάρκετ και τους μίλησα για την υπόθεση. Έμαθα πού μένει η γιαγιά και πήγα και τη βρήκα. Είναι κουλουριασμένη σε μία κουβέρτα και δεν μιλάει. Της είπα ψέματα ότι είμαι δικηγόρος και ότι ήρθα να τη σώσω, το λέω και ντρέπομαι. Της είπα ότι θα κάνω τα πάντα για να αποσύρει τη μήνυση το σούπερ μάρκετ. Δυστυχώς, όμως δεν έχω και εγώ λεφτά για να της πληρώσω δικηγόρο».

Αναφορικά με την οικογένεια της γιαγιάς, η γειτόνισσα είπε ότι έχει δύο γιους. «Ο ένας είναι άνεργος, ο άλλος έχει τέσσερα παιδιά και παίρνει 950 ευρώ ενώ έχει και μεγάλο δάνειο». Σύμφωνα με την γειτόνισσα, η γυναίκα παίρνει σύνταξη 10.000 ευρώ σύνταξη τον χρόνο και έχει να πληρώσει 4.500 ευρώ δάνειο και άλλες 4.000 γιατί έχει πρόβλημα υγείας και κάνει θεραπεία που έρχεται από την Αμερική για να μπορεί να περπατάει.

«Την έχουμε με ηρεμιστικά. Μου είπε με κλάματα ότι πριν από έναν μήνα έστειλε επιστολή σε κάποιον μεγάλο παράγοντα ποδοσφαίρου και του ζητούσε βοήθεια γιατί κάποτε είχε εργαστεί στην ομάδα».

Υπαναχώρηση από τα Lidl μετά τον σάλο – Η ανακοίνωση του σουπερμάρκετ:

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

Σχετικά θέματα

Απόψεις