Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Ο Ζελένσκι στην Αθήνα για business και όπλα, προσκεκλημένος του Μητσοτάκη

Ο Κ. Μητσοτάκης, προσηλωμένος με αφοσίωση στα αμερικανο – ΝΑΤΟικά σχέδια, συνεχίζει τα δίνει τα διαπιστευτήριά του και υποδέχεται –..

Πρόσθεσε τον Ημεροδρόμο στην Google

Ο Κ. Μητσοτάκης, προσηλωμένος με αφοσίωση στα αμερικανο – ΝΑΤΟικά σχέδια, συνεχίζει τα δίνει τα διαπιστευτήριά του και υποδέχεται – για μία ακόμη φορά – στην Αθήνα τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, την ερχόμενη Κυριακή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Ουκρανίας θα έρθει στην Αθήνα την Κυριακή στη μία το μεσημέρι όπου θα συναντηθεί αρχικά με τον Ελληνα ομόλογό του, Κωνσταντίνο Τασούλα και αμέσως μετά θα συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου. Αργότερα θα ακολουθήσει και τρίτη συνάντηση με τον πρόεδρο της Βουλής Νικήτα Κακλαμάνη.

Εκτός από το γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει εμπλέξει τη χώρα στον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας, με απόλυτη δουλικότητα στους σχεδιασμός ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ, εκθέτοντας τον ελληνικό λαό σε σοβαρούς κινδύνους, εκτός από το γεγονός ότι με παροιμιώδη ζήλο έχει ανοίξει χρηματοκιβώτια, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, λιμάνια και εναέριο χώρο για να υποστηρίζει το καθεστώς Ζελένσκι, ο Μητσοτάκης τρέχει να προλάβει να προλάβει και κάτι ακόμα….

Ζελένσκι – Νετανιάχου έχουν ένα κοινό… Μια χωρική επικράτεια ο πρώτος και μια υπό κατοχή χώρα ο δεύτερος (την Παλαιστίνη) που θα βρεθούν σε καθεστώς ανοικοδόμησης. Και σε αυτή τη συγκυρία  ο Κ. Μητσοτάκης φρόντιζει να ανοίξει «δουλειές» για τους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους. Τόσο απλά, τόσο κυνικά…

Επίσης,  η επίσκεψη Ζελένκσι στην Αθήνα συνδέεται με την υλοποίηση του αμερικανοΝΑΤΟικού σχεδιασμού για την παραπέρα εμπλοκή της Ελλάδας στην πολεμική σύγκρουση, με την αποστολή νέου και πιο εξελιγμένου στρατιωτικού υλικού, καθώς επίσης και με τον εφοδιασμό της Ουκρανίας με αμερικανικό LNG μέσω του “Κάθετου Διαδρόμου”, που ξεκινάει από την Ελλάδα, στο πλαίσιο του ενεργειακού πολέμου που είναι σε εξέλιξη.

Είναι προφανές ότι η  κυβέρνηση της ΝΔ χωρίς να έχει  καμία εξουσιοδότηση σέρνει ακόμα πιο βαθιά τον λαό στη δίνη του ιμπεριαλιστικού πολέμου, καθώς τίθενται πολύ σοβαρά ερωτήματα, για τα οποία κλήθηκε να απαντήσει την προηγούμενη εβδομάδα η ΚΟ του ΚΚΕ:

Ετοιμάζεται η κυβέρνηση να αποστείλει στην Ουκρανία αντιαεροπορικά συστήματα ρωσικής κατασκευής, όπως τα S-300, τα TOR-M1 και τα OSA;

– Αληθεύει ότι η Ουκρανία, με τις πλάτες των ΑμερικανοΝΑΤΟικών, πιέζει για την αποστολή των “Patriot”, που είναι πιο εξελιγμένοι και μια συστοιχία τους βρίσκεται ήδη στη Σαουδική Αραβία;

– Είναι σε εξέλιξη παζάρι για την αποστολή νέου πολεμικού υλικού με την προϋπόθεση της αντικατάστασης με ισραηλινά αντιαεροπορικά και άλλα συστήματα;

– Βρίσκεται ή όχι σε ανοιχτή διαπραγμάτευση με το κράτος-δολοφόνο για την προμήθεια συστημάτων όπως τα “David’s Sling”, “SPYDER” και “BARAK-MX”;

– Ποιους όρους διαπραγματεύεται με τους Ισραηλινούς και τι σχέση έχουν αυτές οι προμήθειες με τη συμμετοχή του Ισραήλ στο εξοπλιστικό πρόγραμμα-μαμούθ της ΕΕ, άρα και στην τεράστια πίτα των κονδυλίων που θα πληρώσουν από την τσέπη τους οι λαοί;

– Βρίσκεται στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης με την Ουκρανία και τους ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ η αποστολή ελληνικών μαχητικών “Mirage 2000-5”, όπως επίμονα ζητάει το καθεστώς Ζελένσκι; Έχουν επεκταθεί αυτές οι συζητήσεις και σε άλλα, πιο σύγχρονα αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας που έχει χρυσοπληρώσει ο λαός;

Για την ιστορία να θυμίσουμε: 

Εν χορδαις και οργάνοις, τον Απρίλιο του 2022, μέλη του ναζιστικού ουκρανικού Τάγματος Αζόφ, που έχει ενταχθεί κανονικά στον ουκρανικό στρατό, “παρέλασαν” διαδικτυακά από το ελληνικό κοινοβούλιο, προεξάρχοντος του Βλ. Ζελένσκι (ο οποίος παρ’ όλα αυτά δεν είναι και κανένας φασίστας….), μετά από πρόσκληση του Κυρ. Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο του μηνύματος του Ζελένσκι προβλήθηκε παρέμβαση στρατιωτικού που μετέχει στον ναζιστικό σχηματισμό των συγκεκριμένων καθαρμάτων, ο οποίος βρήκε βήμα για να «αναβαπτίσει» τη δράση του χιτλερισμού στην Ουκρανία! Ο πρόεδρος της Ουκρανίας και οι ναζί που τον συνόδευαν απέσπασαν στο τέλος αυτής ντροπής το χειροκρότημα των μελών του ελληνικού κοινοβουλίου… Τίποτα από αυτά δεν εμπόδισε τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, μετά το τέλος της ομιλίας Ζελένσκι να χειροκροτούν όρθιοι…

– Τον Αύγουστο του 2023 κάτω από άκρα μυστικότητα έφτασε τη Δευτέρα στην Αθήνα (21/8) ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Ο Ουκρανός πρόεδρος παρέστη σε δείπνο που παρέθεσε ο πρωθυπουργός σε αρχηγούς κρατών των Δυτικών Βαλκανίων, ενώ προσκεκλημένοι ήταν επίσης η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο Σαρλ Μισέλ. Θέμα της συζήτησης; Το ξεστοκάρισμα όπλων που θα κατευθυνθούν προς την Ουκρανία. 

 

Σχετικά θέματα

Post
Filter