Λάβαμε από την αναγνώστριά του «Ημεροδρόμου»,  Ραφαέλλα Σπανού, το παρακάτω κείμενο και το δημοσιεύουμε: 
 
Παρακολουθώντας τα πολιτικά δρώμενα των τελευταίων μηνών, φιγουράρουν οι απροκάλυπτες προσπάθειες της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση εταιρειών, όπως η ΛΑΡΚΟ και η ΔΕΗ με το πρόσχημα ότι δεν είναι κερδοφόρες, αλλά ζημιογόνες, για το κράτος (αγνοώντας το ξεπούλημα της Ασφάλισης, της Παιδείας κ.α.).