Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Μέσα από Δικαστήρια επιχειρεί το υπ. Παιδείας να εφαρμόσει την ελληνική PISA

Με αυταρχισμό και προσπάθεια ποινικοποίησης των αγώνων αντιμετωπίζει το υπουργείο Παιδείας – και – την αντίδραση των εκπαιδευτικών απέναντι στη..

Με αυταρχισμό και προσπάθεια ποινικοποίησης των αγώνων αντιμετωπίζει το υπουργείο Παιδείας – και – την αντίδραση των εκπαιδευτικών απέναντι στη διενέργεια των εξετάσεων της «ελληνικής PISA». Η υπουργός Παιδείας κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατά της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, ζητώντας να αναγνωριστεί ως παράνομη και καταχρηστική η απεργία – αποχή από τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα που έχει προκηρυχθεί για την Τετάρτη, ημέρα που είναι προγραμματισμένες να γίνουν οι εξετάσεις σε δημοτικά και γυμνάσια.

Σε συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων (κτίριο 5) σήμερσ Τρίτη στις 12.30 εκπαιδευτικά σωματεία καθώς εκδικάζεται η αγωγή «λόγω του κατεπείγοντος».

Ανακοινώνοντας τη νέα αγωγή απέναντι σε κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να εμφανίσει τις εξετάσεις σαν μέσο αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος και στρέφεται απέναντι στο δικαίωμα των εκπαιδευτικών να εκφράζουν αγωνιστικά την αντίθεσή τους σε βαθιά αντιδραστικά μέτρα, όπως έκανε και με το ζήτημα της απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση.

Προκειμένου να δικαιολογήσει τον αυταρχισμό το υπουργείο Παιδείας επιτίθεται στους εκπαιδευτικούς κάνοντας λόγο για «οπισθοδρομική στάση των συνδικαλιστικών ηγεσιών» και προσπαθεί να τους χρεώσει ότι αντιτίθενται «στη βελτίωση της εκπαίδευσης στη χώρα» και «στις διεθνώς αποδεκτές μεθόδους αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου», λες και αυτοί είναι οι στόχοι της κυβέρνησης με το εγχείρημα και όχι η κατηγοριοποίηση των σχολείων και ο έλεγχος των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων που προωθεί. Το υπουργείο καταλήγει ότι «η εφαρμογή ψηφισθέντων νόμων στις ευνομούμενες χώρες δεν επαφίεται στις συνδικαλιστικές ηγεσίες», μην αναγνωρίζοντας σε κανέναν το δικαίωμα της αντίστασης σε αντιδραστικούς νόμους.

Στην πραγματικότητα, είναι αυτή ακριβώς η διεθνής πείρα που επικαλείται και η κυβέρνηση, από εξετάσεις που κατηγοριοποιούν μαθητές και σχολεία και οι ορατές συνέπειές τους, που έρχεται να επιβεβαιώσει τις αντιεκπαιδευτικές στοχεύσεις του μέτρου. Πριν από την κήρυξη της στάσης εργασίας από τις Ομοσπονδίες, οι εκπαιδευτικοί μέσα και από αποφάσεις σωματείων είχαν αναδείξει τις πραγματικές στοχεύσεις του μέτρου, ζητώντας παράλληλα την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του σχολείων, την πραγματική αναβάθμιση, εκφράζοντας την αντίθεσή τους καλώντας να πάρουν αποφάσεις για την οργανωμένη απάντηση του κλάδου απέναντι σε ένα ακόμα βήμα οικοδόμησης του πιο ταξικού, κατηγοριοποιημένου σχολείου. Από 902.gr

Σχετικά θέματα

Απόψεις