Τραυματίες στρατιώτες και οι οικογένειές τους κατηγορούν τον αμερικανικό στρατό ότι υποβαθμίζει τους τραυματισμούς που προκλήθηκαν στις τάξεις τους κατά τη διάρκεια του ιμπεριαλιστικού πολέμου που εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ κατά του Ιράν. Σχετικές μαρτυρίες δημοσιεύει το αμερικανικό δίκτυο «CBS News».
Όταν ο υπουργός Πολέμου των ΗΠΑ, Πιτ Χέγκσεθ, ρωτήθηκε για τον απολογισμό, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «σχεδόν το 90%» των 400 τραυματιών Αμερικανών ενόπλων δυνάμεων είχαν υποστεί μόνο ελαφρά τραύματα και έκτοτε είχαν επιστρέψει στην υπηρεσία.
Ωστόσο, μερικοί από τους τραυματίες και οι οικογένειές τους αποκαλύπτουν με δηλώσεις τους στο «CBS News» ότι τα τραύματα των στρατιωτών ήταν πολύ πιο σοβαρά σε σχέση με αυτά που περιέγραφε ο Στρατός και αρκετοί δεν έχουν μπορέσει να επιστρέψουν στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Ο Στρατός των ΗΠΑ αρνείται αυτές τις καταγγελίες, δηλώνοντας ότι στρατιωτικοί χαρακτηρισμοί όπως «μη σοβαρά τραυματίας» και «θύματα μάχης» έχουν συγκεκριμένους ορισμούς που παρερμηνεύονται από τις οικογένειες.
Το δίκτυο αναφέρεται, επίσης, στην επίθεση στο λιμάνι Σκουάιμπα στο Κουβέιτ, όπου σκοτώθηκαν 6 Αμερικάνοι στρατιώτες από την επίθεση ιρανικού drone. Στρατιώτες κατηγορούν τις ΗΠΑ ότι αγνοήθηκαν πολλαπλές προειδοποιήσεις πριν από την επίθεση ότι οι αμερικανικές βάσεις στο Κουβέιτ θα ήταν στόχος των ιρανικών αντιποίνων.