Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Κάνουμε μαθήματα μέσω email διότι η πλατφόρμα του eclass “πέφτει”»

Ευθύνη των σπουδαστών «είναι να διεκδικήσουμε την εκπαίδευση που πραγματικά μας αξίζει», τονίζει σε επιστολή του ο Θοδωρής Φιλιππής, σπουδαστής από το..

Ευθύνη των σπουδαστών «είναι να διεκδικήσουμε την εκπαίδευση που πραγματικά μας αξίζει», τονίζει σε επιστολή του ο Θοδωρής Φιλιππής, σπουδαστής από το Δημόσιο ΙΕΚ Σάμου, που αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζει. 

Αναφέρει:

«Είμαι πρωτοετής φοιτητής σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα στο ΔΙΕΚ της Σάμου, καθώς δεν κατάφερα να περάσω στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ξεκίνησα τη σχολή μου σε πρωτόγνωρες συνθήκες, καθώς είχαμε και έχουμε την πανδημία του κορονοϊού, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε το χάος που είχαν τα υπόλοιπα ΔΙΕΚ στην Ελλάδα, διότι είχαμε μικρά τμήματα με 10-15 μαθητές.

Τα μαθήματα στη σχολή μου άργησαν να ξεκινήσουν και εκτός από αυτό δεν έχουμε ούτε βιβλία, με συνέπεια να μας στέλνουν οι εκπαιδευτικοί τα μαθήματα μέσω email, διότι η πλατφόρμα του eclass συνεχώς “πέφτει”!

Φυσικά δεν έχουμε μόνιμους εκπαιδευτικούς και με σταθερές σχέσεις εργασίας. Επίσης υπάρχουν εκπαιδευτικοί στη σχολή μου οι οποίοι δεν γνωρίζουν τα μαθήματα που διδάσκουν, για παράδειγμα έχει τύχει να έχουμε εκπαιδευτικό ο οποίος είναι διατροφολόγος και να διδάσκει ανατομία με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιείται σωστό και αποτελεσματικό μάθημα για τους σπουδαστές.

Στη σχολή μου υπάρχουν μαθητές που έρχονται από μακρινές περιοχές με συνέπεια να δίνουν κάθε μέρα λεφτά από την τσέπη τους για να έρχονται με το λεωφορείο. Είναι αναγκαίο λοιπόν δοθεί ΠΑΣΟ σε όλους τους σπουδαστές, ώστε να υπάρχει δωρεάν μετακίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Τα προβλήματα δυστυχώς δεν τελειώνουν εδώ, καθώς η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας και με γρήγορες διαδικασίες πέρασε νομοσχέδιο “περί αναβάθμισης των ΔΙΕΚ”. Μιλάει για αναβάθμιση, όταν το νομοσχέδιο δεν αναφέρει και δεν λύνει ούτε ένα από τα παραπάνω προβλήματα που ανέφερα. Μιλάει για αναβάθμιση, όταν το ίδιο το κράτος μειώνει τη χρηματοδότηση κατά 33,7% στον κρατικό προϋπολογισμό του 2021 για τα ΔΙΕΚ μας. Μιλάει για αναβάθμιση, όταν οδηγεί σε κλείσιμο αρκετών ΔΙΕΚ, διότι οι σχολές στις μεγάλες πόλεις θα είναι αναγκαίο να έχουν όριο μαθητών άνω των 250 σπουδαστών, ενώ σε απομακρυσμένες περιοχές, όπως στα νησιά για παράδειγμα, όριο άνω των 100 σπουδαστών. Επομένως ατομική μας ευθύνη για εμάς τους σπουδαστές είναι να διεκδικήσουμε την εκπαίδευση που πραγματικά μας αξίζει».

Πηγή: 902.gr

Απόψεις