Ούτε η κυβέρνηση, ούτε η διοίκηση της Ελληνικό Μετρό φαίνεται πως θα αναλάβουν κάποια ευθύνη για την αδιανόητη αποκάλυψη ότι η η κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM προχώρησε στην εκσκαφή για 160 μέτρα κατά παράβαση της μελέτης, την ίδια ώρα που καθημερινά δύο βάρδιες εργαζομένων κατεβαίνουν στη σήραγγα και εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές.
Ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Ν. Ταχιάος δήλωσε σήμερα, μιλώντας στον ΣΚΑΙ ότι θα υπάρξουν συνέπειες μόνο για τους υπαλλήλους στο πεδίο. Και δεν θα υπάρξει καμιά συνέπεια για τη διοίκηση της Ελληνικό Μετρό και την κατασκευάστρια κοινοπραξία! Παραδέχθηκε ότι η κατασκευάστρια κοινοπραξία άλλαξε αυθαίρετα τη μέθοδο διάνοιξης της σήραγγας του μετρό, επιλέγοντας μια μέθοδο για την οποία δεν έχει καταθέσει μελέτη για το εάν είναι ασφαλής.
Όπως ανέφερε: «Η σήραγγα αυτή δεν κατασκευάζεται με τον μετροπόντικα αλλά με άλλη μέθοδο η οποία έχει τη δική της μεθοδολογία. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη που προέβλεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα των 10 μέτρων. Αντ’ αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία. Προφανώς όχι από λάθος δεν δικαιολογείται λάθος σε μια τέτοια εταιρεία».
Στη συνέχεια ο Νίκος Ταχιάος απέδωσε ευθύνες για ολιγωρία μόνο στους υπαλλήλους στο πεδίο λέγοντας ότι: «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία υπαλλήλων της Ελληνικό Μετρό οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου», ανακοινώνοντας και τη διενέργεια ΕΔΕ.
Σε ερώτηση για το εάν θα υπάρξουν συνέπειες στην εταιρεία, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών απάντησε «στα πρόσωπα που ολιγώρησαν» αναφερόμενος στους υπαλλήλους στο εργοτάξιο.