Μια αποκαλυπτική συνέντευξη, για τις αθλιότητες του υπουργού Υγείας, Αδ. Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, σχετικά με την απεργία πείνας του Π. Ρούτσι, έδωσε στον Νίκο Μπογιόπουλο (Real fm – 2/10/2025) η γιατρός Όλγα Κοσμοπούλου.
Η Ολ. Κοσμοπούλου είναι στην ιατρική ομάδα για τον απεργό πείνας Πάνο Ρούτσι, που έχασε τον γιο του στο έγκλημα στα Τέμπη. Όπως είπε η Όλ. Κοσμοπούλου η ιατρική ομάδα αποτελείται από επτά γιατρούς και πέντε νοσηλευτές. Σίγουρα είναι αδύναμος, πλέον, ο οργανισμός του Π. Ρούτσι, δήλωσε. Αυτό που έχει σημασία, τόνισε, είναι να μιλάμε για το αίτημα του απεργού πείνας. Ο ίδιος μεταφέρει και στους γιατρούς ότι θα συνεχίσει την απεργία πείνας, γιατί όπως λέει «είναι δικαίωμα μου να μάθω από τι πέθανε το παιδί μου».
Ακούστε τη συνέντευξη: