Το δικό τους μήνυμα στέλνουν μαθητές του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για τον άδικο χαμό του 19χρονου Άλκη, που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Οι μαθητές τίμησαν την μνήμη του 19χρονου γράφοντας με τα σώματα τους στην αυλή του σχολείου «Για κάθε Άλκη».
Είναι η δική τους απάντηση στο έγκλημα και στη βία. Με τις τσάντες τους έχουν σχηματίσει τις τρεις λέξεις και όλοι κάθονται στην αυλή. Είναι παγωμένοι! Συγκλονισμένοι από τη δολοφονία ενός παιδιού που έτυχε να βρίσκεται στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή.
«Και κάπως έτσι η σιωπή στέλνει το πιο ηχηρό μήνυμα. Ενός λεπτού σιγή από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΠΣΠΘ για κάθε Άλκη» γράφει το σχολείο στη σχετική ανάρτηση.
***