Αντιγράφουμε από την σελίδα “Συνέλευση Βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλου” (sveod.gr): Μια πρώτη ανταπόκριση από την απεργιακή πρωτομαγιάτικη μοτοπορεία της Συνέλευσης Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου. Άλλη μια μεγάλη μοτοπορεία του σωματείου με πάνω από 250 δίκυκλα πραγματοποιήθηκε σήμερα (σσ: χτες Πρωτομαγιά) το πρωί στο κέντρο της Αθήνας.

Ο κόσμος του αγώνα έδωσε την απάντησή του στη δύσκολη συνέχεια που μας περιμένει.
Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
Σπάµε τη σιωπή µας- Απεργούµε- Αγωνιζόµαστε
5ήμερη – 8ωρη εργασία με πλήρη εργασιακά δικαιώματα
Ένσηµα Βαρέα και ανθυγιεινά και όχι ανασφάλιστη εργασία
Συνθήκες υγιεινής, Μέσα Ατοµικής Προστασίας
και όχι εξοντωτικά ωράρια µε υψηλό φόρτο εργασίας.
