Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Εργα και ημέρες» της Hellenic Train: Το χρονικό της «μετάβασης» από την κυνικότητα στην αθλιότητα

Πώς η Hellenic Train «διαχειρίστηκε» το έγκλημα στα Τέμπη

Η σημερινή απόφαση της Εξεταστικής Επιτροπής για τα Τέμπη, να αποστείλει  στον εισαγγελέα – ανακριτή την κατάθεση του διευθύνοντα συμβούλου της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, προκειμένου να διερευνηθεί για το αδίκημα της ψευδορκίας, αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου για όσα έχει κάνει η εν λόγω εταιρεία με αφορμή το έγκλημα στα Τέμπη

Από την πρώτη στιγμή που συνέβη το έγκλημα η Hellenic Train επιχείρησε να καλύψει κάθε ίχνος ευθύνης που μπορεί να τη βαραίνει. Πρώτα απ’ όλα, αρνούνταν να δώσει αναλυτικά τα στοιχεία των επιβατών. Για αρκετό χρονικό διάστημα μετά το δυστύχημα δεν είχε γίνει γνωστός ο ακριβής αριθμός των επιβατών από την ιταλική εταιρεία «Hellenic Train» (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρώτη ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι οι επιβάτες ήταν «περίπου 350»!

Στη συνέχεια, ακολούθησε ένα κρεσέντο επικοινωνιακής διαχείρισης από την πλευρά της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο που έδωσε συνέντευξη στην ΕΡΤ, λίγο μετά το δυστύχημα, απέφυγε να αναφερθεί  στα ουσιαστικά ζητήματα, όπως είναι οι καταγγελίες των σιδηροδρομικών για την ασφάλεια και αρκέστηκε να δηλώσει: «Η Hellenic Train είναι μια εταιρεία που ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία»

Η εν λόγω συνέντευξη ήταν πραγματικά κυνική και προκλητική, καθώς η Hellenic Train όχι μόνο αποποιήθηκε κάθε ευθύνης, αλλά συν τοις άλλοις προσπαθούσε να μας πείσει ότι το μόνο που έχει σημασία -μετά από ένα έγκλημα με 57 νεκρούς– ήταν ότι τηρούσε τους… κανόνες και τα κριτήρια! 

Αξίζει, τέλος, σε αυτό το σημείο να αναφερθεί και η μαρτυρία του επιζώντα φοιτητή, Αλέξανδρου Μουτσιάνου, ο οποίος κατήγγειλε πως η μόνη επικοινωνία που είχε από την εταιρεία ήταν οκτώ ημέρες μετά και όπου του είπαν πως «(…) σε περίπτωση, που έχετε χάσει αποσκευές, να ξέρετε ότι οι αποσκευές βρίσκονται στο ΑΤ Ευαγγελισμού και να σας δώσουμε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας»!

Αυτοί οι ίδιοι τύποι της Hellenic Train, λοιπόν, ακολουθώντας πιστά τη «γραμμή» της επικοινωνιακής διαχείρισης, είχαν το απύθμενο θράσος να πάνε στην Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη -και συγκεκριμένα ο CEO της εταιρείας- και να προχωρήσει σε άλλη μία αθλιότητα, φορτώνοντας όλες τις ευθύνες στον… σταθμάρχη

Σχετικά θέματα

Απόψεις