Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Κυνική και προκλητική συνέντευξη του «αφεντικού» της Hellenic Train

Από cretanews.eu (Πετάξτε τον με τις κλωτσιές…) – του Μάριου Διονέλλη Το θράσος δεν έχει όριο. Το ύφος και η μέθοδος..

Το θράσος δεν έχει όριο. Το ύφος και η μέθοδος επικοινωνίας ακόμα και στον γραπτό λόγο προδίδουν τη σημασία που δίνει στους νεκρούς και σε μια κοινωνία που βράζει.

Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic TrainΜαουρίτσιο Καποτόρτο παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στον ανταποκριτή της ΕΡΤ στην Ιταλία, Κρίστιαν Μαυρής, σχετικά με το μοιραίο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Προσοχή, όχι τηλεοπτική συνέντευξη (αν και στην ΕΡΤ) αλλά γραπτή συνέντευξη.

Στην οποία αποφεύγει κάθε ανάληψη ευθύνης και κάθε υπόνοια συγγνώμης.

Τον ρωτά αυτόν τον κύριο ο δημοσιογράφος:

Οι εργαζόμενοι ισχυρίστηκαν ότι τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι επαρκή. Τι απαντάτε σε αυτόν τον ισχυρισμό; Εκτελούσατε δρομολόγια σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που δεν πληρούσε τα πρότυπα ασφαλείας;

Και απαντά:

Τα τρένα μας κινούνται σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες του συστήματος που χρησιμοποιείται στους σιδηροδρόμους που πληρούν τα κριτήρια που προβλέπονται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τυποποίησης και μετά από πιστοποίηση από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Αυτό, τίποτα άλλο. «Τηρούμε τους κανόνες και τα κριτήρια». Εδώ οι εργαζόμενοι λένε ότι δεν δούλευε τίποτα και ότι μιλάμε για το απόλυτο μπάχαλο και αυτός λέει ότι τηρεί τους κανόνες. Ας ησυχάσουν οι οικογένειες που θρηνούν. Με βάση τους κανόνες παραλαμβάνουν σε κουτιά τους αγαπημένους τους.

Πάμε παρακάτω…

Έχει αναφέρει ποτέ η εταιρεία ελλείψεις στις υποδομές ή στη διαχείριση του δικτύου; (ρωτάει ο δημοσιογράφος)

«Η Hellenic Train ασχολείται με τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων και, ως σιδηροδρομική εταιρεία που λειτουργεί σε υποδομή την οποία διαχειρίζεται τρίτος, βρίσκεται σε επαφή με τον διαχειριστή της υποδομής για όλες τις κατάλληλες αναφορές. Η επικοινωνία από την πλευρά της σιδηροδρομικής μας εταιρείας είναι έγκαιρη και περιλαμβάνει τόσο θέματα που σχετίζονται αυστηρά με την υποδομή, όσο και συνθήκες μη συνυφασμένες με την υποδομή αλλά που ενδέχεται να επηρεάσουν στην κυκλοφορία. Οι δίαυλοι και οι μέθοδοι επικοινωνίας διέπονται από συγκεκριμένες διαδικασίες».

Καταλάβατε; Βρισκόμαστε σε επαφή. Η επικοινωνία είναι έγκαιρη. Η επικοινωνία διέπεται από συγκεκριμένες διαδικασίες. Ούτε είχαμε αναφέρει ελλείψεις, ούτε δεν είχαμε αναφέρει ελλείψεις. Γενικά «έχουμε επικοινωνία». Και μάλιστα «έγκαιρη»«Έγκαιρα» δολοφονήθηκαν οι άνθρωποι αυτοί. Χωρίς περιττές χρονοτριβές και άλλες κωλυσιεργίες.

Και ποιες είναι οι αρμοδιότητες και οι ευθύνες της εταιρείας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο; (ρωτάει ο δημοσιογράφος)

Όπως ανέφερα προηγουμένως, η Hellenic Train είναι μια εταιρεία που ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία.

Καταλάβατε; Εμείς εισιτήρια πουλάμε και τα τρένα πηγαινοφέρνουμε. Τώρα πώς είναι οι ράγες από κάτω, ποιοι και πόσοι είναι οι σταθμάρχες και πόσο εκπαιδευμένοι και αν δουλεύει ή δε δουλεύει η τηλεδιοίκηση και το σύστημα ETCS που θα έσωζε ζωές, στα π@π@ρι@ μας.

Αρκεί να κόβονται εισιτήρια. Και αν αυτοί που φωνάζουν συνέχεια για τους κινδύνους έκαναν και καμιά απεργία, την βγάζαμε παράνομη και καταχρηστική γιατί είπαμε, σημασία έχει να κόβονται εισιτήρια…

Και τελικά, μετά το ατύχημα, ποια είναι τα επόμενα βήματα της εταιρείας στην Ελλάδα; (ρωτά ο δημοσιογράφος)

Η Hellenic Train θα συνεχίσει να εργάζεται στο πλαίσιο των υφιστάμενων συμβάσεων. Η σιδηροδρομική κυκλοφορία θα βασιστεί στις υποδείξεις που θα λάβουμε από το διαχειριστή υποδομής και στο χρονοδιάγραμμα που απαιτείται για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η συνέχιση των δραστηριοτήτων μας δεν μπορεί να αγνοήσει την εργασία των περισσότερων από 1.200 εργαζομένων μας και, για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε σε επαφή με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων μας.

Καταλάβατε; Το παν είναι να τηρηθούν οι υφιστάμενες συμβάσεις. Μην κινδυνεύσει η δουλειά. Η αρχική σύμβαση επί ΣΥΡΙΖΑ και οι επόμενες ακόμα πιο αμαρτωλές επί ΝΔ. Μόνο να μην κινδυνεύσει η δουλειά.

Και επίσης, να ανοίξει η γραμμή μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης γιατί είπαμε, το σημαντικό είναι να κόβονται εισιτήρια. Οχι για μας, για τους 1.200 εργαζόμενους (μείον 9 προφανώς, που σκοτώθηκαν) και είμαστε σε επαφή μαζί τους (μέχρι να τους στείλουμε ξανά στα δικαστήρια αν συνεχίσουν την απεργία).

Αυτός ο άνθρωπος κανονίζει τις τύχες των επιβατών του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα. Δίνει χαλαρές συνεντεύξεις αντί να καλείται από τον εισαγγελέα όχι ως συνεντευξιαζόμενος αλλά ως απλογούμενος.

Αυτόν τον άνθρωπο και την εταιρία του δεν τολμά κανείς να αμφισβητήσει, ούτε και τις συμβάσεις που υπογράψαμε με τις ψήφους και των τριών κομμάτων που ενεπλάκησαν στο μεθοδευμένο ξεπούλημα του σιδηροδρόμου. Βγάζουν λόγους καταγγελτικούς αλλά για την ακύρωση των συμβάσεων και την επανεθνικοποίηση του σιδηροδρόμου δεν λέει κανείς κουβέντα.

Με αυτόν θα κάνει την επόμενη διαπραγμάτευση το πολιτικό προσωπικό και τώρα και μετά τις εκλογές, αντί να τον πετάξουν έξω με τις κλωτσιές (αν δεν τον στείλουν στη φυλακή) και να πάρουν πίσω τα τρένα.

Σχετικά θέματα

Απόψεις