Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Επανεκκίνηση των τρένων στις ίδιες ράγες

“Τηλεδιοίκηση” υπάρχει – έτσι είπαν οι επικοινωνιολόγοι στην κυβέρνηση να λέει για να δημιουργηθεί σύγχυση ικανή να θολώσει τις ευθύνες...

“Τηλεδιοίκηση” υπάρχει – έτσι είπαν οι επικοινωνιολόγοι στην κυβέρνηση να λέει για να δημιουργηθεί σύγχυση ικανή να θολώσει τις ευθύνες. Εταιρεία, επίσης, υπάρχει (η Hellenic Train) και θα συνεχίσει να υπάρχει, σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρωθυπουργός  στη χθεσινή συνέντευξη – πλυντήριό.  Αλίμονο, είναι λόγος να καταγγείλεις μια σύμβαση τα 57 νεκρά παιδιά; Υπεύθυνοι βρέθηκαν: οι κακοί εργαζόμενοι (εμπρός για αξιολόγηση). 

Επομένως όλα “έτοιμα” για να τρέξουν τα τρένα στις ράγες, σήμερα 22 Μαρτίου, και η κυβέρνηση να στήσει το κατάλληλο επικοινωνιακό σόου. 

Η σημερινή επανεκκίνηση συνεχίζει να πατάει πάνω:

  • στην “απελευθέρωση”, την ιδιωτικοποίηση, τον τεμαχισμό του δικτύου και τον διαχωρισμό της ράγας από το τρένο
  • στα τεράστια κενά σε προσωπικό –  οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι περίπου 720,  σε αυτούς έχουν προστεθεί  200 άτομα που απασχολούνται με «μπλοκάκι», οι τεχνικοί για τη συντήρηση του δικτύου είναι μόλις 30 και τα κενά υπολογίζονται σε 1300 επιπλέον εργαζόμενους που κρίνονται απαραίτητη
  • στην 9ήμερη εργασία χωρίς ρεπό και βάρδιες που καλύπτονται με υπερεργασία
  • στην τραγική υποχρηματοδότηση και κατά συνέπεια την ελλιπή συντήρηση του δικτύου,
  • στα ανεπαρκή συστήματα ασφαλείας 

Τίποτα δεν άλλαξε από όλα τα παραπάνω. Επομένως με μπαλώματα και ανακύκλωση του προσωπικού τα τρένα θα ξαναμπούν στις ράγες. Αυτό που πραγματικά σχεδιάζεται είναι περικοπές δρομολογίων, χαμηλότερες ταχύτητες (80 χλμ. σε προαστιακούς/εμπορευματικούς, 100 χλμ. σε επιβατικές αμαξοστοιχίες), λιγότεροι σταθμοί με χρήση 2 σταθμαρχών και μηχανοδηγών υποχρεωτικά ανά βάρδια και κίνηση σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Βέβαια, το Σωματείο των μηχανοδηγών έχει ήδη επισημάνει εννέα προβληματικά σημεία στο σιδηροδρομικό δίκτυο, τα οποία αν δεν επιλυθούν δεν μπορούν να ξεκινήσουν δρομολόγια. 

Καθώς, δε, στη συνάντηση με την διοίκηση της «Hellenic Train» δεν πήραν γραπτές διαβεβαιώσεις, αποφάσισαν να απέχουν από πολλά δρομολόγια και να εργαστούν μόνο περιορισμένα.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train από σήμερα θα πραγματοποιούνται δρομολόγια τρένων στις παρακάτω γραμμές:  

  • Πειραιάς – Αθήνα – Αεροδρόμιο
  • Αεροδρόμιο – Αθήνα – Πειραιάς
  • Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο
  • Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια
  • Άνω Λιόσια – Κάντζα
  • Κάντζα – Άνω Λιόσια
  • Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα
  • Προαστιακός Πάτρας
  • Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο
  • Διακοφτό – Καλάβρυτα

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις