Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Bloomberg: Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι είναι οι πιο επικίνδυνοι στην Ευρώπη (έρευνα)

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας εγκυμονεί το υψηλότερο επίπεδο κινδύνου για επιβάτες στην Ευρώπη με διαφορά εδώ και αρκετά χρόνια, επισημαίνει το..

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας εγκυμονεί το υψηλότερο επίπεδο κινδύνου για επιβάτες στην Ευρώπη με διαφορά εδώ και αρκετά χρόνια, επισημαίνει το Bloomberg, επικαλούμενο αποκαλυπτική έκθεση από την ανεξάρτητη βρετανική αρχή για τους δρόμους και τους σιδηροδρόμους (Britain’s Office for Road and Rail) και η οποία βασίζεται σε στοιχεία της περιόδου 2017-2021.

Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα τονίζεται ότι πρόκειται για τη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία που έχει πληξει την Ευρώπη εδώ και μια δεκαετία, υπογραμμίζοντας ότι  «περισσότερα θύματα ήταν νεαροί φοιτητές, πολλοί από τους οποίους είχαν συγκεντρωθεί στο βαγόνι στο μπροστινό μέρος του τρένου κατά την επιστροφή τους από τριήμερες διακοπές» .

 

Το δίκτυο λειτουργεί με το υψηλότερο επίπεδο κινδύνου επιβατών στην Ευρώπη εδώ και αρκετό καιρό. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στις 23 Φεβρουαρίου από το Βρετανικό Γραφείο Οδικού Δικτύου και Σιδηροδρόμων, οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας καταγράφουν μακράν τον υψηλότερο κίνδυνο για τους επιβάτες μεταξύ 2017 και 2021, τα πιο πρόσφατα έτη για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.

Συνολικά, οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι είχαν τα υψηλότερα ποσοστά κινδύνου για τους επιβάτες με τα διανυόμενα σιδηροδρομικά χιλιόμετρα καθώς και τον υψηλότερο κίνδυνο για τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους που ταξιδεύουν πάνω από ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις.

Οι πιθανές αιτίες αυτών των χαμηλών προτύπων είναι ποικίλες. Σύμφωνα με το Bloomberg, η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία, Hellenic Train, ιδιωτικοποιήθηκε το 2017. Οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδας παραμένουν χωρίς συστήματα προστασίας και προειδοποίησης τρένων, τα οποία αποτελούν δεδομένο στην Ευρώπη. Η εγκατάσταση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Τρένων, το οποίο υπολογίζει τις ασφαλείς μέγιστες ταχύτητες για τα τρένα και παρακάμπτει τον οδηγό σε περίπτωση υπέρβασης, επρόκειτο να εισαχθεί στην Ελλάδα. Ελλείψει τέτοιων εργαλείων, το σύστημα εκτελείται σε μεγάλο βαθμό χειροκίνητα ακόμη και όταν έγιναν βήματα προς την αυτοματοποίηση, προσθέτει το δημοσίευμα.

Με πληροφορίες ot.gr 

Σχετικά θέματα

Απόψεις