Σε αυστηρό lockdown τίθεται από τις 6 π.μ. αύριο και μέχρι τις 15 Γενάρη, ο Δήμος Αλιάρτου – Θεσπιέων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, με απόφαση του γενικού γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Β. Παπαγεωργίου, ύστερα από έκτακτη σύσκεψη που έγινε σήμερα.
Συγκεκριμένα, από τις 6 αύριο το πρωί θα απαγορεύεται η μετακίνηση εκτός των ορίων του δήμου, με εξαίρεση τους λόγους υγείας, θα απαγορεύεται οποιαδήποτε μετακίνηση πολιτών μέσα στο δήμο, εκτός των εργαζομένων από την οικία τους προς την εργασία τους και αντιστρόφως, με αποκλειστική άδεια του εργοδότη τους, ενώ αναστέλλονται οι θρησκευτικές τελετές και η λειτουργία των καταστημάτων.