Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Απεργία σήμερα των δασκάλων κατά των εξετάσεων PISA – Στο κενό ο αυταρχισμός και η ποινικοποίηση των αγώνων από την κυβέρνηση

Το Μονομελές Πρωτοδικείο αποφάσισε μετά την προχτεσινή αγωγή της υπουργού Παιδείας να κηρύξει παράνομη και καταχρηστική την απόφαση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για στάσεις εργασίας ενάντια στη διεξαγωγή των εξετάσεων. Νέα στάση εργασίας κήρυξε χτες η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ.

Κανονικά θα πραγματοποιηθεί η σημερινή απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών ενάντια στην «Ελληνική PISA», παρά το γεγονός ότι η υπουργός Παιδείας, επιχειρεί να επιβάλλει τις εξετάσεις με αυταρχισμό και μέσω των δικαστηρίων, στα οποία προσέφυγε για μία ακόμα φορά για να κάνει πράξη αντιεκπαιδευτικά μέτρα. 

Οι «εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα» είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν σήμερα Τετάρτη για μαθητές της Στ’ Δημοτικού από 300 Δημοτικά Σχολεία και της Γ’ Γυμνασίου από 300 Γυμνάσια της χώρας. Το Μονομελές Πρωτοδικείο αποφάσισε μετά την προχτεσινή αγωγή της υπουργού Παιδείας να κηρύξει παράνομη και καταχρηστική την απόφαση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για στάσεις εργασίας ενάντια στη διεξαγωγή των εξετάσεων.

Νέα στάση εργασίας κήρυξε χτες η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ. «Αφού έλαβε υπόψη της τις σχετικές αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, καθώς και το γεγονός ότι η υπουργός Παιδείας, επιδεικνύοντας πρωτοφανή αυταρχισμό, προσφεύγει για μία ακόμη φορά στα δικαστήρια κατά των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών», όπως αναφέρει, κηρύσσει πανελλαδική στάση εργασίας σήμερα Τετάρτη 10 Μαΐου, τις τέσσερις πρώτες ώρες του πρωινού κύκλου μαθημάτων, για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την υπεράσπιση του δικαιώματός τους στην απεργία.

«Κανονικά θα διεξαχθούν οι εξετάσεις της “Ελληνικής PISA” για ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα που δίνει περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά», σημείωσε η υπουργός Παιδείας, ανακοινώνοντας την απόφαση του δικαστηρίου, επιμένοντας να παρουσιάζει τις εξετάσεις σαν μέσο αναβάθμισης της Εκπαίδευσης. Ωστόσο τις αντιδράσεις πυροδοτεί το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποτελεί κομμάτι του σχολείου της κατηγοριοποίησης και της εκγύμνασης επιφανειακών δεξιοτήτων – ίδια κατεύθυνση που ακολουθούν τα παλιά και νέα αναλυτικά προγράμματα. Την ίδια στιγμή, κυβέρνηση και υπουργείο κλείνουν τα αυτιά στις ανάγκες για πραγματική αναβάθμιση, μέσα από την εξασφάλιση των υποδομών, του προσωπικού, των όρων μόρφωσης στα σχολεία.

Σχετικά θέματα

Απόψεις