Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Τουλάχιστον 1 στα 5 παιδιά αποκλεισμένο από την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Τουλάχιστον 1 στα 5 παιδιά είναι αποκλεισμένο από την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε Βύρωνα, Καισαριανή και Παγκράτι, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύλλογος..

Τουλάχιστον 1 στα 5 παιδιά είναι αποκλεισμένο από την εξ αποστάσεως διδασκαλία σε Βύρωνα, Καισαριανή και Παγκράτι, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής «Ρόζα Ιμβριώτη».

Σύμφωνα με τα στοιχεία η κατάσταση αποτυπώνεται ως εξής:

  1. Δεν έχουν καμία τεχνολογική πρόσβαση στην εξ αποστάσεως 288 παιδιά (4,6%) (148 Δημοτικού και 140 Νηπιαγωγείου)! Από αυτά 134 είναι στον Βύρωνα (91 Δημοτικού, 43 Νηπιαγωγείου), 69 στην Καισαριανή (26 Δημοτικού, 43 Νηπιαγωγείου) και 85 στο Παγκράτι – Αθήνα (31 Δημοτικού, 54 Νηπιαγωγείου).

  2. Επίσης υπάρχουν άλλα 263 παιδιά (4,2%) (από τα 6.262 παιδιά της περιοχής συνδέθηκαν έστω και λίγο τα 5.711, άρα, αφού τα 288 δεν έχουν τεχνολογικό μέσο, λείπουν άλλα 263) που δεν συνδέονται στα τηλεμαθήματα για διάφορους λόγους (δεν βρέθηκαν, προνήπια – νήπια που δεν προσαρμόστηκαν, από άποψη γονιών…)! Αυτά τα παιδιά με ανοιχτά σχολεία θα συμμετείχαν! Δηλαδή από την εξ αποστάσεως αποκλείεται εντελώς σχεδόν το 9% των παιδιών!

  3. «Παρακολουθούν» με κινητό 813 παιδιά (13%) (628 Δημοτικού και 185 Νηπιαγωγείου)! Από αυτά 390 στον Βύρωνα (261 Δημοτικού, 129 Νηπιαγωγείου), 221 στην Καισαριανή (195 Δημοτικού, 26 Νηπιαγωγείου) και 202 στο Παγκράτι (172 Δημοτικού, 30 Νηπιαγωγείου). Η παρακολούθηση με κινητό εξαιρεί τα παιδιά αυτά από μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας (δύσκολα μοιράζεται και βλέπει αυτά που δείχνει ο δάσκαλος), άρα κι αυτά δεν μπορούμε να πούμε ότι συμμετέχουν κανονικά στα «τηλεμαθήματα».

  4. Σημαντικός αριθμός παιδιών που «συμμετέχουν» μπαινοβγαίνει στα μαθήματα λόγω εναλλαγής του εξοπλισμού με αδέρφια ή εργαζόμενους γονείς κι αυτό δεν φαίνεται άμεσα από τα στοιχεία, αλλά είναι γνωστό σε όλους.

  5. Στα ερωτήματα πόσα ψηφιακά μέσα έλαβαν τα σχολεία από τον Μάρτη ή ειδοποιήθηκαν ότι θα λάβουν η απάντηση είναι μηδέν σε όλα τα σχολεία! Αυτή είναι η μεγάλη απόδειξη για τον εμπαιγμό της κυβέρνησης!

  6. Στα 58 Δημοτικά και Νηπιαγωγεία του Συλλόγου, που έχουν 341 τμήματα, υπάρχουν μόλις 72 σταθεροί και 112 φορητοί Η/Υ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην τηλεκπαίδευση, που σημαίνει ότι αν οι δάσκαλοι δεν έβαζαν με προσωπικό κόστος τον εξοπλισμό τους, θα έκαναν τηλεκπαίδευση τα μισά τμήματα!

  7. Η ταχύτητα του ίντερνετ -είναι δοκιμασία αντοχής για όλους!- ξεκινάει από 2,2 Mbps, τα περισσότερα σχολεία είναι στην πρώτη δεκάδα, ένα μέρος στη δεύτερη και ελάχιστα μπαίνουν στην τρίτη, που σημαίνει ότι κατά μέσο όρο 2 ως 4 εκπαιδευτικοί μπορούν να εργαστούν στο σχολείο! Έτσι έγιναν τα σπίτια και των εκπαιδευτικών, όπως και όλων των λαϊκών οικογενειών, πεδίο μάχης για το ποιος θα πρωτοπάρει τον Η/Υ και ποιος θα πρωτομπεί στο δίκτυο!

Στην ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ρόζα Ιμβριώτη» αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Και οι αριθμοί δείχνουν ότι τα κλειστά σχολεία εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς. Ο λίγος εξοπλισμός σε τάμπλετ που μετά από αγώνες αναγκάζονται να δώσουν κάποιοι δήμοι δεν αλλάζει τη σκληρή πραγματικότητα.

Γι’ αυτό πρέπει να παρθούν τα αναγκαία μέτρα (15 μαθητές ανά τάξη, δωρεάν συνεχή επαναλαμβανόμενα τεστ, μόνιμο προσωπικό για όλες τις ανάγκες, δωρεάν σε όλους όλο το αναγκαίο υγειονομικό υλικό…) για να ανοίξουν τα σχολεία! Η ίδια η ζωή αποδείχνει ότι η διά ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη. Άλλωστε το σχολείο δεν είναι μόνο γνώση, είναι διαπαιδαγώγηση, κοινωνικοποίηση, καλλιέργεια αξιών. Η πραγματικότητα της τηλεκπαίδευσης απέχει από κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά στην εξ αποστάσεως, η ηγεσία του υπ. Παιδείας “κόπτεται” να προλάβει την αξιολόγηση των μαθητών προσποιούμενη δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά. Αλήθεια, στους γυάλινους πύργους που ζείτε, δεν έχετε ακούσει τίποτα για όλα αυτά;

Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η εκπαιδευτική κοινότητα στάθηκε στο ύψος της, χωρίς καμία βοήθεια από την κυβέρνηση, βρέθηκε δίπλα στους μαθητές και τις οικογένειές τους, αξιοποίησε κάθε μέσο, έχοντας επίγνωση των κινδύνων, αλλά και των ορίων αυτής της διαδικασίας. Εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς -μέσα στην πανδημία- ξενυχτήσαμε, αυτοεπιμορφωθήκαμε, ξοδέψαμε, αγωνιστήκαμε.

Και το ίδιο θα συνεχίσουμε να κάνουμε! Γιατί το 2020 θέλουμε για μας και τα παιδιά μας ζωή, μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα! Και θα τα κατακτήσουμε. Έχουμε τη δύναμη και το έχουμε δείξει πολλές φορές. Άλλωστε αν δεν είχαμε δύναμη δεν θα μας φοβούνταν και δεν θα έπαιρναν μέτρα καταστολής για να προλάβουν …τους σεισμούς που μέλλονται να έρθουν!».

Πηγή: 902.gr

Απόψεις