Ο Ελληνας πρωθυπουργός, περιφέρεται ως τάχα “άνθρωπος κλειδί” για τη διασφάλιση των επιχειρηματικών και αμερικανοατλαντικών συμφερόντων στην ανατολική Μεσόγειο παζαρεύοντας γη, ύδωρ, κοιτάσματα, θάλασσες, βάσεις και ό,τι άλλο κριθεί ως “εκμεταλλεύσιμο και κερδοφόρο”. Φαίνεται, λοιπόν, πως μέσα σε δύο 24ωρα αποφάσισε να διαγράψει έναν πλήρη κύκλο κυβερνητικών διαπιστευτηρίων και παζαριών.
Αφού υποκλίθηκε δεόντως στην Γκιλφόϊλ – δηλαδή στις ΗΠΑ – και πήρε στο τηλέφωνο τον φίλο του “Μπίμπι” (του είναι αδιάφορο το γεγονός ότι είναι γενοκτόνος εγκληματίας), άφησε να διαρρεύσει μέσω ΥΠΕΞ ότι εντός του Νοεμβρίου αναμένεται να έρθει στην Αθήνα και ο Ζελένσκι, ξανά… για δεύτερη φορά συν μία μέσω βιντεοκλήσης ενώπιον των Ελλήνων βουλευτών και πλαισιωμένος από εκπροσώπους των φασιστικών ταγμάτων Αζόφ!
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι αναμένεται να επισκεφθεί την Αθήνα εντός του Νοεμβρίου, όπου θα έχει συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Η ακριβής ημερομηνία της επίσκεψης αναμένεται να ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες. Την είδηση έκανε γνωστή η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Λάνα Ζωχιού.
Εκτός από το γεγονός ότι η κυβέρνηση έχει εμπλέξει τη χώρα στον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας, με απόλυτη δουλικότητα στους σχεδιασμός ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ, εκθέτοντας τον ελληνικό λαό σε σοβαρούς κινδύνους, εκτός από το γεγονός ότι με παροιμιώδη ζήλο έχει ανοίξει χρηματοκιβώτια, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, λιμάνια και εναέριο χώρο για να υποστηρίζει το καθεστώς Ζελένσκι, ο Μητσοτάκης τρέχει να προλάβει να προλάβει και κάτι ακόμα….
Ζελένσκι – Νετανιάχου έχουν ένα κοινό… Μια χωρική επικράτεια ο πρώτος και μια υπό κατοχή χώρα ο δεύτερος (την Παλαιστίνη) που θα βρεθούν σε καθεστώς ανοικοδόμησης. Και σε αυτή τη συγκυρία ο Κ. Μητσοτάκης φρόντιζει να ανοίξει «δουλειές» για τους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους. Τόσο απλά, τόσο κυνικά…
Για την ιστορία να θυμίσουμε:
– Εν χορδαις και οργάνοις, τον Απρίλιο του 2022,μέλη του ναζιστικού ουκρανικού Τάγματος Αζόφ, που έχει ενταχθεί κανονικά στον ουκρανικό στρατό, “παρέλασαν” διαδικτυακά από το ελληνικό κοινοβούλιο, προεξάρχοντος του Βλ. Ζελένσκι (ο οποίος παρ’ όλα αυτά δεν είναι και κανένας φασίστας….), μετά από πρόσκληση του Κυρ. Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο του μηνύματος του Ζελένσκι προβλήθηκε παρέμβαση στρατιωτικού που μετέχει στον ναζιστικό σχηματισμό των συγκεκριμένων καθαρμάτων, ο οποίος βρήκε βήμα για να «αναβαπτίσει» τη δράση του χιτλερισμού στην Ουκρανία! Ο πρόεδρος της Ουκρανίας και οι ναζί που τον συνόδευαν απέσπασαν στο τέλος αυτής ντροπής το χειροκρότημα των μελών του ελληνικού κοινοβουλίου… Τίποτα από αυτά δεν εμπόδισε τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, μετά το τέλος της ομιλίας Ζελένσκι να χειροκροτούν όρθιοι…
– Τον Αύγουστο του 2023 κάτω από άκρα μυστικότητα έφτασε τη Δευτέρα στην Αθήνα (21/8) ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Ο Ουκρανός πρόεδρος παρέστη σε δείπνο που παρέθεσε ο πρωθυπουργός σε αρχηγούς κρατών των Δυτικών Βαλκανίων, ενώ προσκεκλημένοι ήταν επίσης η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο Σαρλ Μισέλ. Θέμα της συζήτησης; Το ξεστοκάρισμα όπλων που θα κατευθυνθούν προς την Ουκρανία.
Να σημειώσουμε εδώ ότι ο ομοτράπεζος των ναζί του Αζόφ, Ζελένσκι, κατέθεσε τότε στεφάνι στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη… Αλλά αυτό δεν συνιστά “ασέβεια” και “αμαύρωση” στο “εθνικό” κατά πως λένε μνημείο!