Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Κυριακής (28/6) σε αποθηκευτικό χώρο σε ισόγειο ξενοδοχείου επί της οδού Δώρου στην Ομόνοια.
Οπως μεταδίδει η ΕΡΤ η φωτιά είναι υπό έλεγχο ενώ συνεχίζονται οι οι επιχειρήσεις της πυροσβεστικής
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της πυροσβεστικής. Συγκεκριμένα, για την κατάσβεση της φωτιάς κινητοποιήθηκαν 25 πυροσβέστες με 7 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, λόγω της πυρκαγιάς, διεκόπη η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου, από το ύψος της πλ. Ομονοίας έως την οδό Βερανζέρου, καθώς και στην οδό Βερανζέρου, από το ύψος της οδού Πατησίων έως την οδό 3ης Σεπτεμβρίου.