Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

ΠΕΜΕΝ: Συνεχίζεται η επικίνδυνη κατάσταση στο τάνκερ «LANA» στην Κάρυστο με ευθύνη της κυβέρνησης

  «Συνεχίζεται η επικίνδυνη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο δεξαμενόπλοιο “LANA”, με ευθύνη της κυβέρνησης, του υπουργείου Ναυτιλίας, λόγω της..

 

«Συνεχίζεται η επικίνδυνη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο δεξαμενόπλοιο “LANA”, με ευθύνη της κυβέρνησης, του υπουργείου Ναυτιλίας, λόγω της μεταφοράς του φορτίου του σε άλλο πλοίο, την οποία αναδείξαμε σε δελτίο Τύπου στις 30 Μάη και χωρίς να έχουμε έκτοτε καμία επίσημη ενημέρωση από τις αρχές», τονίζει η ΠΕΜΕΝ, υπενθυμίζοντας ότι «το πλοίο βρίσκεται δεσμευμένο στον κόλπο της Καρύστου από τον Απρίλιο και κατ’ εντολή των ΗΠΑ κατασχέθηκε το φορτίο του (περίπου 105.000 τόνους crude oil), από την κυβέρνηση και τις αρχές».

Συνεχίζοντας η ΠΕΜΕΝ αναφέρει:

«Σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον πλοίαρχο του πλοίου, ενημερωθήκαμε ότι:

  • Παραμένει το οξυμένο πρόβλημα με την ανεπάρκεια των καυσίμων για την πλήρη και ασφαλή λειτουργία του συνόλου των μηχανημάτων του πλοίου και συνεχίζεται η λειτουργία της ηλεκτρογεννήτριας εκτάκτου ανάγκης η οποία καλύπτει τις ελάχιστες ανάγκες ενδιαίτησης (φωτισμός, εξαερισμός, λειτουργία ψυγείων και κουζίνας). Η εναπομείνασα ποσότητα καυσίμων του πλοίου με την υπάρχουσα κατανάλωση επαρκεί για λίγες μέρες.

  • Προβλέπονται δυσμενείς καιρικές συνθήκες στην περιοχή και καθιστούν επιτακτικά αναγκαίο τον άμεσο εφοδιασμό του πλοίου με καύσιμα ώστε να μπορεί να λειτουργήσει αυτοδύναμα.

  • Είχε ενημερωθεί για επίσκεψη εκπροσώπου του υπουργείου, η οποία δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα.

  • Την επικινδυνότητα της κατάστασης του πλοίου, την έχει επισημάνει επανειλημμένα εγγράφως μέσω του πράκτορα.

  • Προετοιμάζεται η συνέχιση και ολοκλήρωση της μεταφόρτωσης του φορτίου στο Δ/Ξ “ICE VICTORY”της ναυτιλιακής εταιρείας “Dynacom Tankers Management LTD” (του εφοπλιστή Προκοπίου).

  • Καθ’ όλη τη διάρκεια της μεταφόρτωσης παραβιάζονται ακόμα και οι διεθνείς κανονισμοί για τη θαλάσσια ρύπανση (Maritime Pollution – MARPOL), ενώ δεν γίνεται η αδρανοποίηση των δεξαμενών (inerting) και ο αναγκαίος ερματισμός (ballasting) του πλοίου.

Οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι και επαναλαμβάνουμε για άλλη μια φορά τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης, του υπουργείου Ναυτιλίας, για τις επικίνδυνες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στο Δ/Ξ “LANA”, αποδεικνύοντας και με αυτό το γεγονός ότι δεν διστάζουν στο βωμό των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, των κερδών των εφοπλιστών, να θυσιάζουν την ασφάλεια των ναυτεργατών και του θαλάσσιου περιβάλλοντος».

Σχετικά θέματα

Απόψεις