Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Οι εκπαιδευτικοί ανακοινώνουν πανελλαδικές στάσεις εργασίας στις 10 Μάη για τις αντιπαιδαγωγικές εξετάσεις PISA – Η Κεραμέως στέλνει την απεργία στα δικαστήρια επειγόντως!

Σε πανελλαδικές στάσεις εργασίας στις 10 Μάη, τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων του ελληνικού προγράμματος PISA, προχωρούν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας..

Σε πανελλαδικές στάσεις εργασίας στις 10 Μάη, τις ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων του ελληνικού προγράμματος PISA, προχωρούν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να ακυρώσουν τις εξετάσεις κατηγοριοποίησης και αποκλεισμού.

Η ΟΛΜΕ προχωρά σε 3ωρη και η ΔΟΕ σε 4ωρη στάση εργασίας, καλώντας ΕΛΜΕ και Συλλόγους ΠΕ να προβούν σε κοινές ενημερώσεις – συζητήσεις με τις Ενώσεις – Συλλόγους Γονέων και Συλλόγους Διδασκόντων, ώστε να απορρίψουν τη συμμετοχή στις εξετάσεις.

Οπως είναι αναμενόμενο το Υπουργείο Παιδείας απαντά με επίδειξη εξουσίας αυταρχισμού, καταθέτοντας – όπως ακριβώς είχε κάνει και πέρυσι –  κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών  κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ζητώντας να αναγνωριστεί και πάλι ως παράνομη και καταχρηστική η εκ νέου κηρυχθείσα απεργία – αποχή. 

Η αγωγή, μάλιστα,  θα εκδικαστεί σήμερα (!) Δευτέρα, λόγω του κατεπείγοντος και της προγραμματισμένης διενέργειας των εξετάσεων την Τετάρτη 10/5. 

Σημειώνεται πως το ΥΠΑΙΘ, παρά τις αντιδράσεις σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχωρά και φέτος σε εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές/τριες της Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου, η επονομαζόμενη και ελληνική PISA. Οι εξετάσεις αφορούν στα γνωστικά αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών και θα υλοποιηθούν σε αντιπροσωπευτικό δείγμα τουλάχιστον 6.000 μαθητών σε ανώνυμη βάση, από τουλάχιστον 600 συμμετέχουσες σχολικές μονάδες.

Το ΥΠΑΙΘ διακηρύσσει ότι το εξεταστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με βάση το διεθνές πρόγραμμα PISA του ΟΟΣΑ, το οποίο έχει δεχτεί σοβαρή κριτική παγκοσμίως ότι οδηγεί σε έναν ακραίο και αφόρητο ανταγωνισμό ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα, αντιστρατεύεται βασικές παιδαγωγικές αρχές ενός ανθρωπιστικού σχολείου, οδηγεί σε κατηγοριοποίηση και κατάταξη των σχολείων, των μαθητών/μαθητριών αλλά και των εκπαιδευτικών, ενώ προσανατολίζει τη διδασκαλία σε προσχεδιασμένα μαθήματα και ενισχύει την στείρα αποστήθιση σε βάρος της κριτικής και δημιουργικής μάθησης.

Σχετικά θέματα

Απόψεις