Ο αντιδήμαρχος, καμαρώνει και φωτογραφίζεται με τη σημαία της Χούντας της 21ης Απριλίου και εύχεται στους διαδικτυακούς του φίλους και ακολούθους «χρόνια πολλά».
Η αγαπημένη δήμαρχος της Νέας Δημοκρατίας στη Φθιώτιδα και πρώην υποψήφια βουλευτής του κόμματος, κα Στεργίου τηρεί σιγή ιχθύος επί του θέματος. Επικροτεί άραγε τη συμπεριφορά του φιλοχουντικού Αντιδημάρχου;
Η τοπική και περιφερειακή Νέα Δημοκρατία, με το χρίσμα της οποίας κέρδισε το δήμο η κα Στεργίου και ο εικονιζόμενος αντιδήμαρχος, έχει να πει τίποτα;

Φαίνεται πως επί ημερών της κυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας και στη βάση της κάλυψης που παρέχουν σε τοπικούς άρχοντες κορυφαία κυβερνητικά στελέχη κατα καιρούς, έχουν λύσει τα χέρια των τοπικών στελεχών και ανεμίζουν σημαίες που παραπέμπουν σε αλήστου μνήμης εποχές…
* Η δημοσίευση έχει κατέβει από το προσωπικό προφίλ του αντιδημάρχου, αλλά τα φωτογραφικά ντοκουμέντα έχουν αποθηκευθεί
