Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Νέα αποκάλυψη από τους μηχανοδηγούς – Τα τρένα του τρόμου – “Τυφλά”, χωρίς φώτα και συστήματα ασφαλείας μέσα σε σήραγγες!

Το εξώδικο της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης που αποκαλύπτει σήμερα ο 902. gr είναι μία ακόμη προειδοποίηση των εργαζόμενων στην οποία δεν έδωσε κανείς σημασία!

Αμέτρητες τείνουν να γίνουν οι καταγγελίες των εργαζόμενων για τις άθλιες συνθήκες λειτουργίας και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου.  Αμέτρητες και εξοργιστικές. Καταγγελίες που αποκαλύπτονται σταδιακά και κάνουν ταυτόχρονο αποκαλύπτουν το μέγεθος του κυνισμού των συναρμόδιων υπουργείων κώφευαν προκλητικά! 

Ο 902.gr φέρνει σήμερα στο φως εξώδικο που είχε αποστείλει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, με ημερομηνία 31 Οκτώβρη 2022, προς τον ΟΣΕ, το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και τη «Hellenic Train»,   σύμφωνα με το οποίο στους σιδηρόδρομους, λόγω των τραγικών ελλείψεων συμβαίνουν απίθανα και τελικά εγκληματικά φαινόμενα. Για άλλη μια φορά οι εργαζόμενοι προειδοποιούν για “τη μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System – του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) , παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!  Συμβαίνουν και άλλα, όπως: επιβάτες που εξαγριώνονται και  επιτίθενται στους μηχανοδηγούς (!) επειδή δεν υπάρχει ενημέρωση για τα δρομολόγια μέσω της τηλεματικής, αμαξοστοιχίες που προσκρούουν σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονται  και ήταν υπό τάση (!) και τραυματίζεται ο μηχανοδηγός, τρένα που εκτροχιάστηκαν ήδη 3 φορές μεταξύ Αυγουστού – Οκτωβρίου. Η τέταρτη ήταν η μοιραία…

Μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας  και φωτισμού όταν τα τρένα του Προαστιακού είναι εντός της σήραγγας των Μεγάρων και την αδυναμία επικοινωνίας όταν το τρένο είναι μέσα σε αυτή! 

Αν όλα αυτά δεν είναι απολύτως εγκληματικά… τότε πραγματικότητα δεν ξέρουμε τί άλλο μπορεί να συνιστά διαρκές έγκλημα κατά της ανθρώπινης ζωής.  

Μετά την αποκάλυψη της ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών, το εξώδικο των μηχανοδηγών είναι μία ακόμα ξεκάθαρη προειδοποίηση για το τί μπορεί να συμβεί… Και συνέβη…

Αναλυτικά το εξώδικο γράφει:

«Με λύπη/προβληματισμό σας αναφέρουμε ότι παρά τις διαρκείς επισημάνσεις μας, διαμαρτυρίες μας και πρωτίστως τις συνεχείς εκκλήσεις μας προς αποκατάσταση εντεινόμενων προβλημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου -δυστυχώς- επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι τραυματισμών που σας είχαμε εκφράσει.

Διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησής της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς), τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, τη μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System – του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ, παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές!».

«Τη μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς!

Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων. Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών. Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές! Τη μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022 μηχανοδηγός μας τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’ αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση!

Απόδειξη δε των ως άνω και της κάκιστης κατάστασης της υποδομής είναι οι 3 εκτροχιασμοί σε διάστημα 2 μηνών!!!

Α) 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα.

Β) 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο Λιανοκλάδι.

Γ) 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας».

Καταλήγοντας το Σωματείο επεσήμανε ότι «κατόπιν των ανωτέρω, δεδομένου ότι έχουν εξαντληθεί τα όρια ανοχής των εργαζομένων μηχανοδηγών, με την παρούσα σας εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία και αντίθεσή μας για τα προβλήματα που ήδη έχουν διαπιστωθεί, σας καλούμε δε να προβείτε άμεσα σε αυτήν την αποκατάσταση των ως άνω προβλημάτων στη σιδηροδρομική υποδομή. Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την επαπειλούμενη διατάραξη της υγείας και της ασφάλειάς μας εξαιτίας των προβλημάτων στο δίκτυο και σας καλούμε να λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την εξασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς μας». 

 

 

 

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις